Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@14:54:56 GMT

ارائه خدمت مسکن به 244 مددجو در قزوین

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۱۲۱

ارائه خدمت مسکن به 244 مددجو در قزوین

رئیس کمیته امداد شهر قزوین گفت: طی 9 ماهه سال جاری 244 خانوار تحت حمایت، خدمات مختلف مسکن شامل خرید، احداث، بهسازی، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و اخذ انشعاب آب، برق و گاز را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین علی اصغر کشاورز حسین آبادی خدمات کمیته امداد در زمینه‌های مختلف را برای ارتقای زندگی مددجویان دانست و اظهار کرد: خدمات این نهاد در سرفصل‌های مهمی‌چون مسکن، اشتغال و درمان به منظور ایجاد بسترهای لازم جهت تامین آرامش و ارتقای زندگی مددجویان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خدمت مسکن با توجه به ضرورت و به منظور تأمین فضای زندگی مناسب برای مددجویان پیگیری می‌شود البته با توجه به بالا بودن هزینه‌های تأمین مسکن، این خدمت براساس نیازسنجی، اولویت بندی و ضوابط اجرایی ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهر قزوین اضافه کرد: طی 9 ماهه سال جاری بیش از600 میلیون و 699 هزار تومان به ‌منظور تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهر قزوین در قالب خرید، احداث، بهسازی و تعمیرات کلی و جزئی و بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و اخذ انشعاب آب، برق، گاز به 244 خانوار از مددجویان تحت حمایت خدمت ارائه شده است.

وی افزود: کمیته امداد امام (ره) برای مددجویان به تناسب شرایط کمک‌های لازم را برای تامین مسکن ارائه می‌کند البته در صورت دارا بودن شرایط، مبلغ بلاعوض و تسهیلات بانکی به مددجویان پرداخت می‌شود تا در کنار آورده مددجو و کمک خیران، امکان تأمین مسکن نیازمندان فراهم شود.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: کمک‌های مردم نیکوکار در حوزه مسکن تأثیر بالایی در توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد دارد، البته مبلغ این کمک‌ها بالا نیست چراکه حتی اهدای هزینه خرید یک کیسه سیمان و یا گچ و یا هزینه‌های دیگر خود به افزایش خدمات حوزه مسکن برای نیازمندان کمک می‌کند.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) آمادگی دارد در صورت تأمین زمین برای مددجویان فاقد مسکن واجد شرایط در روستاها، واحد مسکونی احداث کند.

 

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمات مسکن کمیته امداد قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد استان در این آیین از تدارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
ناصر مرادی پویانی با بیان این که ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم در ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و توزیع می‌شود.
 وی با اشاره به این که ۳۰ هزار سبد معیشتی نیز در بین مددجویان استان توزیع می‌شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در تمام شهرستان‌ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه، بسیج و خیرین تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این آیین از توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان در قالب اجرای طرح ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش «خانه دوست کجاست» با مشارکت کمیته امداد امام خبر داد و گفت: این طرح در روز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر اجرا می‌شود.
 سردار شاکرمی با بیان این که در این طرح، مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، افزود: ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار در ضیافت افطاری شب گذشته، مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله بودند.
 وی تصریح کرد: انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد برای کمک به ساخت مسکن نیز یکی دیگر از افتخارات سپاه در خصوص خدمت به محرومان است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی