Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@14:06:57 GMT

کارشناس ارشد فیفا: باشگاهها از AFC شکایت کنند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۱۹۹

امیر صدیقی درباره اینکه ۴ باشگاه ایرانی پیشنهاد جدید AFC برای نحوه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را رد کرده‌اند، گفت: این پیشنهاد نشان می‌دهد که AFC از مواضع اولیه خود عقب‌نشینی کرده و به دنبال راهکار است تا موضوع را حل و فصل کند,، چون از دست دادن ایران برای AFC و حامیان مالی و شبکه‌های تلویزیونی فقدان بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرجمعیت‌ترین بازی‌های آسیا در ایران برگزار می‌شود و این آمار روی گزار‌ش‌ها و مذاکرات AFC تاثیر زیادی دارد، به عنوان مثال در بازی‌های استقلال و پرسپولیس با دیگر تیم‌ها تا ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: اینکه تیم‌های ایرانی نمی‌خواهند به هیچ وجه در خارج از خانه میزبان باشند، تصمیم درستی است، ولی باید در کنار این تصمیم، یک پِلن موازی هم داشته باشیم، یعنی نباید از حق قانونی خود که شکایت در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) است، بگذریم. برای هر موضوعی ۲۱ روز فرصت داریم تا شکایت‌مان را به دادگاه CAS بکشانیم و اگر این اتفاق زودتر رخ بدهد به نفع ماست.

کارشناس ارشد فیفا در مدیریت و حقوق ورزش عنوان کرد: در شکایت‌ها، چیزی به نام «دستور موقت» وجود دارد که اگر سریع اقدام کنیم، می‌توانیم برای حضور در مسابقات از دادگاه دستور موقت بگیریم و اجازه ندهیم AFC تصمیماتش را عملی کند؛ البته برای این کار فرصت کمی وجود دارد و شانس برای دریافت دستور موقت کم است، ولی ایران نباید از حق قانونی خود که شکایت است چشم‌پوشی کند,، چون اگر ما این اقدام را هم انجام ندهیم AFC جریمه‌هایی که مد نظر دارد را اجرایی می‌کند. به هیچ وجه در این موضوع نباید نشان دهیم که دست‌مان خالی است.

صدیقی درباره اینکه آیا با پاسخ ایران به پیشنهاد AFC, ممکن است باز هم کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد جدید ارائه کند، گفت: چند روز به مسابقات مانده و بعید است که اتفاق خاصی رخ دهد. نمی‌توانیم در این موقعیت خیلی امیدوار باشیم که بازهم AFC پیشنهاد جدیدی بدهد یا تصمیم جدیدی بگیرد. AFC پیام ما را دریافت کرده و نمی‌توانیم خیلی منتظر تصمیم جدیدی باشیم، اما برای شکایت هنوز فرصت داریم و می‌توانیم با یک برنامه خوب کار پیش ببریم. اگر AFC تیم‌های ایرانی را از رقابت‌ها بیرون کند این مسئله تمام شده و دیگر نمی‌توانیم برای بازگشت به مسابقات چیزی را عوض کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فیفا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه

فرامرز خودنگاه داور مسابقات قویترین مردان ایران مدعی شد در سال‌های حضور خود در این برنامه بار‌ها پیشنهاد رشوه دریافت کرده، اما قبول نکرده است.

فرامزز خودنگاه در این باره با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: در سال‌های قبل برای حضور در برنامه مردان آهنین یا همان قویترین مردان ایران به بنده پیشنهاد خودروی پرادو دادند و برخی افراد فقط برای حضور در برنامه تلویزیونی و دیده شدن بار‌ها پیشنهاد سکه دادند این در حالی بود که من در این برنامه و در آخرین دوره فقط ۹ میلیون تومان دریافت می‌کردم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • جزییات دیدار اسماعیل هنیه با مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی
  • هر فیفا دی یک مصدوم برای پرسپولیس
  • پیشنهاد 1000 یورویی برای شکستن روزه ... تا آخر ببینید!
  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • افشاگری داور مسابقه قویترین مردان از پیشنهاد رشوه
  • افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد