Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@23:49:35 GMT

سالک: مذاکره تحت سلطه اصلا قابل پذیرش نیست

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۲۳۱

 احمد سالک کاشانی در رابطه با مذاکرات برجامی اروپایی ها با کشورمان، گفت: ایران دارای روابط خوبی با کشورهای مختلف است لذا امروزه شاهد رفت و آمد شهروندان و مسئولان این کشورها هستیم.

اخبار سیاسی- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشورمان با سران کشورهای مستکبر است، اظهار کرد: در واقع سیاست اسلامی کشورمان حکم می کند که استکبارپذیر نباشیم و در این میان اصل 152 قانون اساسی نیز بر این موضوع صحه می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سران ایالات متحده به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند که بخواهیم مذاکره ای با آنها انجام دهیم، ادامه داد: متاسفانه سران کشورهای اروپایی مانند انگلیس نیز پادوهای آمریکا هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: به عبارتی مسائل اقتصادی بین اروپا و آمریکا حکم می کند که روابط خودشان را برهم نزنند از این رو بر اساس مولفه های ایالات متحده گام بر می دارند.

با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد وضعیت پیش آمده بعد از مذاکرات با اروپایی ها هستیم، گفت: باید اذعان کرد کشورهایی که درصدد اعمال تحریم علیه ایران هستند، دیگر هیچ تفاوتی با ترامپ ندارند و فقط از لفظ مذاکره سوءاستفاده می کنند.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پشتیبانی مردم و قدرت بازدارنده نظامی دو مولفه مهم و اثرگذار در مذاکرات هستند، خاطرنشان کرد: مذاکره تحت سلطه اصلا قابل پذیرش نیست از این رو مشاهده می شود که رهبر انقلاب بر مذاکره با قدرت و پرصلابت تاکید دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مذاکرات برجامی مذاکره رهبر انقلاب سالک مذاکرات برجامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری سالک در دامغان کنترل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خرسندی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه بهداشتی و درمان دامغان به میزبانی فرمانداری شهرستان بیان کرد: خوشبختانه آمار مبتلایان به بیماری سالک در دامغان سال گذشته به ۹ نفر رسیده است.

وی از کنترل بیماری سالک در دامغان خبر داد و افزود: هر چند بیماری سالک ریشه کن نمی‌شود ولی قابل کنترل است و تلاش می‌کنیم این آمار امسال به صفر برسد.

معاون بهداشت و درمان دامغان گفت اجرای عملیات مبارزه با جوندگان در حاشیه روستاها و شهرهای به همت نهادهای دولتی و دهیاران و رعایت بهداشت فردی و محیط مهمترین عامل در کاهش مبتلایان و کنترل این بیماری بوده است

خرسندی با بیان اینکه پشه‌های خاکی ناقل این بیماری از جوندگان به انسان هستند که باعث زخم شدید در بدن انسان می‌شود افزود: استفاده از پماد دافع حشرات، ونیز استفاده از پشه بند در شب، و پوشیدن لباس‌های آستین بلند بویژه در باغات و رعایت بهداشت از شیوع این بیماری جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6085629

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک