Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-18@14:18:22 GMT

برخی برای تفریح کیک‌ها را آلوده کردند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۳۷۹

وزیر کشور گفت: عده‌ای از افراد بعد از خرید کیک، آن‌ها را آلوده کردند که بازداشت شدند و برخی هم آن را برای کار تفریحی انجام دادند.

به گزارش شریان نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز (دوشنبه) در پایان جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی اقتصادی کشور گفت: واردات کالا‌های اساسی یکی از نگرانی‌های ما در این جلسه این بوده که بازار نسبت به کالا‌های اساسی باید مراقبت‌های لازم را داشته باشد تا دچار اشتباه نشود، امسال حدود ۱۷ میلیون تن واردات در ۱۳ قلم کالای اساسی داشتیم؛ بانک مرکزی همه منابع ارزی لازم را تخصیص داده است و واردات انجام شده هیچ نگرانی در خصوص کالای اساسی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر کشور افزود: با برنامه ریزی و‌تصمیمات امروز امیدوارم بتوانیم فضای گردشگری را علی‌رغم تبلیغات منفی در شرایط مطلوب قرار بدهیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: متاسفانه در صداوسیما مصاحبه‌ای در خصوص شیر سمی انجام شد که نه مجری تخصص لازم در رابطه این موضوع داشت و همین طور کارشناس برنامه مراعات لازم را از جهت تخصصی نکردند و‌به نوعی نگرانی را در جامعه ایجاد کرد.

او‌با بیان اینکه لبنیات و فرآورده‌های لبنی از مهم‌ترین صادرات ماست، گفت: بیان شایعات و طرح مسائلی همچون وجود قرص در کیک، شیر سمی و ... ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و  رسانه‌ها باید دقت لازم را در این رابطه داشته باشند.

وزیر کشور در مورد موضوع وجود قرص در کیک‌های خوراکی، یادآور شد: در جریان کیک‌ها نیز در نیروی انتطامی و هم در وزارت اطلاعات بررسی‌هایی انجام شد و به این نتیجه رسیدند که عده‌ای از افراد  بعد از خرید کیک، آن‌ها را آلوده کردند که بازداشت شدند و برخی هم آن را برای کار تفریحی انجام دادند

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم. - اخبار اقتصادی -

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار داشت: تا به امروز برای واردات 130 هزار خودرو ثبت سفارش  انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند، خریداری نکنند.

وی افزود:حدود 50 هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صمت: 8هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد

به حدی خودرو وارد شده که دیگر در بنادر جا نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

افزایش قیمت خورد به دلیل نوسانات دیگر بازار است

علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تاثیر می پذیرد.

وی اظهار داشت: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تامین می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم!
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • واردات نامرئی خودرو
  • تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند