Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:33:10 GMT

۹هزار تن شکر با نرخ دولتی در لرستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۴۰۰

۹هزار تن شکر با نرخ دولتی در لرستان توزیع شد

حسین دالوند روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: طی ۴۵ روز گذشته ۷ هزار تن شکر دولتی میان واحدهای صنعتی و ۲ هزار تن نیز از طریق عوامل فروش سطح شهر میان اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰هزار تن شکر نیز در استان ذخیره شده و آماده توزیع است ادامه داد: علاوه بر اینکه مشکلی جهت تامین و توزیع این کالا وجود ندارد ذخایر استراتژیک غذایی استان به حد کافی  بوده به نحوی که به علت پر بودن انبارهای استان از انبار استانها ی همجوار استفاده کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان صمت لرستان بیان کرد: همچنین در جلسه تنظیم بازار کشور مقرر شد میادین میوه و تره بار فعال شوند که این امر به شهرداری موکول و موظف شده طی چند روز آینده مکان هایی را برای این امر اعلام کند تا صمت نسبت به معرفی افراد معتمد برای توزیع کالا اقدام نماید.

دالوند افزود: انبارهای خالی که در تملک تعاونی های سطح استان هستند در اختیار اداره غله قرار گیرند تا این اداره بتواند موجودی  های ذخیره شده را به انبارهای استیجاری انتقال دهد.

برچسب‌ها توزیع شکر دولتی لرستان شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توزیع شکر دولتی لرستان شکر توزیع شکر دولتی لرستان شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه ۱۳ واحد صنفی توزیع کننده لاستیک دولتی در استان فعال هستند، گفت: متقاضیان برای دریافت لاستیک خودرو باید با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز به واحد فروش معرفی و لاستیک خودروی خود را دریافت کنند.
وی افزود: هر حلقه لاستیک سواری از ۱۲ تا ۴۰ میلیون ریال قیمت‌گذاری شده و متقاضیان با توجه به قیمت مصوب و سهولت دریافت از این شیوه خرید رضایت دارند.
باقری ادامه داد: مالکان خودرو‌های سواری همچنین می‌توانند برای ثبت‌نام مدارک خود شامل پلاک انتظامی، کد VIN، کارت سبز ماشین، کارت ملی مالک و کارت ماشین را در سامانه بارگذاری کنند.
معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مالکین خودرو هر شش ماه یک بار می‌تواند دو حلقه لاستیک با تعرفه دولتی دریافت کنند و این طرح به خاطر عدالت در توزیع است تا افراد بیشتری بتوانند از سهمیه دولتی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی
  • توزیع کودشیمیایی در۷۰ کارگزاری خصوصی و دولتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • توزیع ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستاهای لرستان
  • توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
  • استاندار لرستان: ۵۰ درصد اعتبار تقاطع ۶۰ متری از منابع دولتی خواهد بود