Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@20:49:19 GMT

مسئله پیچیده انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۴۸۶

مسئله پیچیده انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال پیچیده‌تر از آن چیزی است که بتوان درباره آن صحبت کرد.

در روزهای اخیر از علی دایی به‌عنوان گزینه جدی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران نامبرده می‌شد اما او روز گذشته در فدراسیون فوتبال و در حضور خبرنگاران اعلام کرد هیچ صحبتی با او برای هدایت تیم ملی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی در شرایطی عنوان کرد که تنها برای رسیدگی به اعتراض باشگاه سایپا به رأی کمیته تعیین وضعیت که به سود او بوده در کمیته استیناف حضور پیدا کرده که کماکان علی دایی اصلی‌ترین گزینه نشستن بر روی پست سرمربیگری تیم ملی فوتبال است.

البته نباید فراموش کرد که امیر قلعه‌نویی دیگر گزینه مهم پذیرش سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است که احتمال دارد مدیران فدراسیون فوتبال او را به‌عنوان سرمربی جدید معرفی کنند.

در این میان امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال که هفته گذشته اعلام کرده بود سرمربی جدید تیم ملی روز شنبه انتخاب می‌شود این بار اعلام کرد که تا پایان هفته سرمربی جدید تیم ملی از میان تمام گزینه‌های داخلی و دو گزینه خارجی انتخاب می‌شود.

دلیل تأخیر در اعلام سرمربی تیم ملی فوتبال هم سلب امتیاز میزبانی باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بوده است که این موضوع باعث شد تا فدراسیون فوتبال بخشی از توان و تمرکزش را صرف حل این موضوع کند که هنوز هم به نتیجه مشخصی نرسیده است.

شکی نیست که هر فردی به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شود تبعاتی به همراه دارد و انتقادها و حمایت‌هایی شامل آن می‌شود اما نباید فراموش کرد که موفقیت تیم ملی در مرحله مقدماتی گزینشی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین از اولویت بالایی برخوردار است و با توجه به هدر رفتن 6 امتیاز در دور رفت، یوزهای ایرانی برای حضور در دور نهایی انتخابی جام جهانی نیاز به کسب 2 امتیاز دور برگشت دارند که این مهم باید با هر فردی که سرمربی تیم ملی می‌شود، رقم بخورد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال علی دایی امیرمهدی علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که همیشه خود را به عنوان مرد مبارز با موضوع دلالی در فوتبال ایران مطرح کرده، بار دیگر خطاب به هواداران پرسپولیس توصیه کرده که در این دام نیفتند.

درویش در خصوص بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد، می‌گوید: در ۱۵ تیم دیگر لیگ تا حالا کسی گفته چرا قرارداد بازیکنانتان را تمدید نمی‌کنید؟ دیگر صحبت و حاشیه‌ای برای تیم نمانده و دلال‌ها دیگر بحثی ندارند و به همین دنبال این هستند که ماجرایی برای پرسپولیس درست کنند و دیدند بهترین فرصت است که این موضوع را مطرح کنند. تیم‌های رقیب ما برای تمدید با بازیکنانشان شروع به مذاکره کرده‌اند؟

او سپس به مخالفت‌هایی که در خصوص انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس وجود داشت اشاره کرد و گفت: همان روزها هم می‌گفتم این مخالفت‌ها مخالفت‌های دلالی است. دلال‌ها بودند که دامن می‌زدند تا فضا را آلوده کنند.

وی افزود: مهم‌ترین فردی که می‌توانستم از او درباره انتخاب اوسمار سوال کنم، آقای پروین بود و شاید راهنمایی‌های ایشان هم پشت‌گرمی بیشتری برای ما بود. حتی بازیکنان تیم هم می‌گفتند مربی‌ای که یک سال و نیم با تیم کار کرده از مربی‌ای که تازه از راه برسد، مثمرثمرتر است.

کد خبر 845072 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی‌ پروین

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!