Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم اولین دوره جشنواره بین‌المللی نگارش یادداشت راهبردی (رهنامه نویسی) توسط اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه سلام الله علیها در اواسط بهمن ماه 1398 و همزمان با سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای مدظله العالی برگزار خواهد شد.

مرتضی اشرافی در گفت وگو با ایسنا گفت: این جشنواره در پنج بخش «فرهنگ»، «رسانه و تبلیغ(اقناع افکار عمومی در مواقع بحرانی)»، «مشارکت سیاسی و جایگاه مردم در جمهوری اسلامی(انتخابات پیش رو)»، «دیپلماسی عمومی انقلاب اسلامی»، «مکتب حاج قاسم سلیمانی» و بخش ویژه «گام دوم ماندگاری انقلاب اسلامی» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه­ مندان اهل قلم و اصحاب رسانه می‌توانند یادداشت‌های راهبردی خود در هر یک از بخش­ های فوق را حداکثر تا 12 بهمن ماه به ایمیل engcac@gmail.com   و یا وب سایت www.kssi.ir  و یا www.karimeh.com ارسال نمایند.

وی افزود: در دوره اول برگزاری جشنواره بین‌المللی یادداشت راهبردی(ره‌نامه‌نویسی)، مقاله یادداشت‌های ارسالی باحجم نوشتاری 1500 تا دو هزار کلمه‌ای ارسالی به ایمیل اعلام شده در جشنواره شرکت داده خواهد شد.

مدیر عامل اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه سلام الله علیها تصریح کرد: همچنین، در نظر گرفتن ساختار نوشتاری معین و متناسب با ماهیت یادداشت راهبردی و ره­نامه­ نویسی، معیار بسیار مهمی برای ارزیابی یادداشت‌های دریافتی از سوی دبیرخانه جشنواره خواهد بود. لذا هر مقاله یادداشت راهبردی(ره­نامه) باید سه بخش داشته باشد.

وی گفت: این بخش‌ها شامل مقدمه است که شامل نگارش یک خلاصه از اصل مسأله(300 تا 400 کلمه]، تبیین و تحلیل مسأله(900 تا 1100 کلمه)َ و تحلیل، ارتباط با منافع ملی و گزینه‌های راهبردی و راهکارهای سیاست گذارانه(300 تا 500 کلمه) شامل «توصیه برای تصمیم‌گیر و سیاستگذار» و «نحوه اجرا و عملیاتی کردن توصیه انتخاب شده».

وی اظهارکرد: یادداشت‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره، بنا به تشخیص و تأیید شورای پژوهش اندیشکده و هیأت داوری جشنواره، مشمول اهداء لوح، هدیه و تندیس جشنواره شده و در قالب کتاب و یا در شماره فوق العاده «رصدنامه تحولات راهبردی بین الملل» به چاپ خواهند رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش مستقر در شرق دریای خزر با محمدعلی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر و دریانوردی امیر آباد دیدار و از امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های این بندر بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از ناوگروه مستقر در اسکله نیز بازدید و فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران نیروی دریایی ارتش تبریک گفت و از ایشان خواست با اقتدار و صلابت کما فی السابق در حفظ امنیت دریایی و کشتی‌های متردد به بندر خصوصا ناوگان دریایی کشور جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرده تا بدون دغدغه و کوچکترین لطمه‌ای اقتصاد دریا پایه در شمال کشور پر رونق شده و توسعه یابد.

دریادار ایرانی، همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را بسیار صمیمی توصیف کرد و گفت: از سالیان متمادی چه در زمان جنگ تحمیلی و چه پس از آن این سازمان پیشرو در همه زمینه‌ها و در همه بنادر، همکاری بسیار تنگاتنگی با نیروی دریایی ارتش داشته که بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایتالیایی‌ها از ژانگ ییمو تجلیل می‌کنند
  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • افتخاری دیگر برای شهرستان ابرکوه
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس