Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برای دومین سال از سوی ستاد اقامه نماز ، بعنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ پس از ارزیابی و داوری هیات های ارزیابی ستاد اقامه نماز استان در برنامه ها و فعالیتهای دستگاههای اجرایی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز ، عملکرد اداره کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان در سال 97 شایسته تقدیر ویژه  شناخته شد و  "هادی ابراهیمی"  مدیرکل این اداره از سوی  نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و سرپرست ستاد اقامه نماز استان ، لوح تقدیر دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است: نماز  از مهم ترین سفارش های انبیاء و از بارزترین مصادیق عبادت است و ارزش گذاری به نماز نشانه ایمان و دلیل عشق و علاقه به معنویات است.

ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز  با تشکیل هیاتهای ارزیابی به بررسی فعالیت دستگاههای اجرایی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز پرداخته و بر اساس رای این هیات، عملکرد سال 97 اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان را شایسته تقدیر ویژه می داند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترویج فرهنگ عشق و علاقه کار و رفاه اجتماعی نماینده ولی فقیه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا، هدف از برگزاری این اجلاس را هم افزایی نیرو‌های مردمی و سازماندهی شده مروج فرهنگ نماز و شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های پیش رو در تبلیغ نماز و ارائه راهکار‌های متناسب با آن بیان کرد.
حجت الاسلام محمد هادی باقی افزود: شناخت بهتر و دقیق‌تر فعالیت‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ نماز و ارزیابی و توانمند سازی مبلغان از دیگر اهداف این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم