Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام برومند رازیانی با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی اهل بیت (ع) گامی مهم در وحدت ملی و امنیت پایدار ایران اسلامی است،گفت: هدف از برگزاری اینگونه کنگره‌ها مطرح شدن محبت و ارادت اهل قلم و اندیشه همه مذاهب اسلامی و شاعران اهل سنت پیرامون شخصیت اهل بیت (علیهم‌السلام) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شعرا خواست آثار خود را برای دبیرخانه کنگره شعر اهل بیت (ع) ارسال کنندافزود: آثار ارسالی شرکت‌کنندگان در این دبیرخانه جمع‌آوری، سپس داوری و ارزیابی خواهد شد.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: آثار ارسالی باید با محتوا و یا محور‌های تعیین شده مطابقت داشته باشد، آثار می‌تواند در قالب شعر نو (نیمایی، آزاد و سپید) و کلاسیک (غزل، مثنوی، قصیده، رباعی و…) باشد و هر شاعر می‌تواند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه ارسال کند، اما درصورت برگزیده شدن فقط به یک اثر هدیه تعلق خواهد گرفت.

او افزود: به آثار بدون مشخصات ترتیب اثر داده نشده و مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اشعار در دو رده‌سنی جوانان (۳۰سال) و بزرگسال (بالای ۳۰سال) مورد بررسی قرار می‌گیرد، آثار ارسالی نباید در کنگره‌های دیگری برگزیده شده باشد و آثار می‌تواند به زبان‌های کُردی، فارسی و ترکی باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز یادآور شد: این پیش کنگره ۱۵ بهمن امسال در این شهرستان برگزار و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ بهمن و بدون امکان تمدید اعلام شده است، برگزیدگان نیز ۱۰ اسفند امسال معرفی و در ۱۴ همان ماه نیز از برگزیدگان در قالب برنامه‌ای تجلیل می‌شوند.

 کنگره منطقه‌ای شعر اهل بیت (ع)  با حضور شاعران آئینی استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان ۱۴ اسفند ماه امسال  به میزبانی سنندج  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاعران اهل سنت کنگره شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند