Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:39:35 GMT

آسمان زنجان ابری و مه آلود است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۹۷۰

آسمان زنجان ابری و مه آلود است

سلطانی کارشناس هواشناسی زنجان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،بابیان وضعیت جوی امروز گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی جدید استان را فرا می‌گیرد که این سامانه بارشی جدید به صورت بارش‌های پراکنده به ویژه در مناطق جنوبی استان شدید خواهد بود.
او دمای فعلی زنجان را منفی ۶ درجه اعلام کرد که نسبت به روز گذشته ۳ درجه کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی در ادامه گفت: یخبندان مقطعی تا آخر هفته در استان ماندگار است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید از امروز به آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: این استان از امروز یکشنبه تا اواسط هفته جاری با عبور امواج کم دامنه از تراز میانی جو شاهد ابرناکی و رگبارهای موقتی باران و رعد و برق خواهد بود.

یاسر اشتاد افزود: در برخی ساعتها به ویژه بعد از ظهرها در برخی نقاط استان بارندگی ها تشدید می شود و در مناطق مستعد شاهد بارش تگرگ همراه با وزش باد خواهیم بود.

اشتاد اظهارکرد: در شبانه روز گذشته بارشهایی از نقاط مختلف استان گزارش شد که بیشترین میزان آن در سردشت، خوی و چالدران به ثبت رسید.

وی گفت: در این مدت تکاب با چهار درجه بالای صفر خنک ترین و پلدشت با ۲۹ درجه بالای صفر گرمترین شهرهای استان بودند و دمای ارومیه هم بین مثبت ۱۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

اشتاد، با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها نیز برای هفته جاری پیش بینی شده است، افزود: از شهروندان درخواست می شود در این مدت از تردد در اطراف رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

وی گفت: آمادگی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران، پرهیز از سفرهای غیر ضروری و ترددهای شهری و جاده ای نیز ضروری است.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه لازم است کشاورزان به توصیه های کارشناسان این بخش توجه کنند، افزود: انتقال نهاده های کشاورزی به مکانهای مسقف نیز از جمله توصیه های داده شده برای این روزهاست.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان
  • ورود سامانه بارشی جدید از امروز به آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت