Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا کیا و سید مبین مداحی دوندگان پرش سه گام گلستان در مرحله سوم اردوی آماده‌سازی منتخبین رده سنی جوانان دو و میدانی ایران در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران حضور خواهند داشت.

 این اردو از ۱۶‌ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز برگزار می شود.

**

در ادامه مسابقات لیگ دسته اول والیبال نوجوانان ایران تیم پاس گرگان در روز دوم این رقابت ها موفق شد با نتیجه سه بر یک شهرداری قزوین را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

در ششمین طرح پویش ملی ارتقای سلامت و نشاط بانوان شاغل ادارات گلستان، سمیرا آغوئی ،آنه شادی و مرضیه داوودی از اداره کل منابع طبیعی اول تا سوم شدند.

**

رقابت های هفته پنجم لیگ برتر کبدی کشور دوم و وسوم بهمن ماه در گرگان برگزار می شود.

تیم های سرخنکلاته و امید جلین، نمایندگان کبدی گلستان در این رقابت ها هستند.

**

نورحسن کتولی نژاد بازیکن گلستانی تیم فوتبال جوانان ماشین سازی تبریز، با عقد قراردادی رسمی به جمع شاگردان رضا عنایتی در تیم سرخپوشان پاکدشت در لیگ دسته اول فوتبال کشور ملحق شد.

**

چهار والیبالیست گلستانی در رقابت‌های تور والیبال ساحلی تایلند که از ٢٣ تا ٢٧ بهمن در شهر اودن تانی تایلند برگزار می شود حضور خواهند داشت.

**

پس از جداشدن علیرضا آلوستانی سرمربی گلستانی تیم ستاره سرخ کاشان، هدایت این تیم در ادامه لیگ دسته سوم کشور به هادی ریاحی کاپیتان بندرگزی این تیم سپرده شد.

**

محمدرضا فرحزاد ورزشکار گلستانی درمسابقات قهرمانی بیماران ام اس کشور در رشته دارت به مقام سوم رسید.

گلستان با ۸ ورزشکار در سه رشته شطرنج، دارت و پتانگ در این رقابت ها شرکت کرده بود.
 

برچسب‌ها فوتبال دوومیدانی والیبال گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال دوومیدانی والیبال گلستان فوتبال دوومیدانی والیبال گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی

ایسنا/گلستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان‌ از امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل زده گلستانی همزمان با تشدید بارش‌ها خبر داد.

 رضا حاجیلری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در مجموع به ۱۱۲ نفر خدمات امدادی هلال احمر ارائه شده است.

وی بیان کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز (‌سه‌شنبه و چهارشنبه) در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر گلستان افزود: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان،‌ رضا آباد، پل سیاه‌چو و سنگستان، در علی‌آبادکتول روستای مهدی‌آباد، در بندرگز روستای محمدآباد و در آق‌قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تاثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

حاجیلری خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌ احمر شهرستان‌های تحت تاثیر، برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به این که با دریافت گزارش های جدید آبگرفتگی، نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، اضافه کرد: عمده‌ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده و امدادرسانی ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان (EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان