Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابنده با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی و سازماندهی شده در کانون فرهنگی هنری مسجد گفت: موفقیت کانون فرهنگی هنری راهیان قدس در رویداد ملّی «فهما» شبکه سازی فرهنگی است.

« محسن خدابنده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند ثبت برنامه های این کانون در سامانه فهما گفت: موفقیت کانون فرهنگی هنری راهیان قدس در رویداد ملّی « فهما» شبکه سازی فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری راهیان قدس مسجد دولت آباد کرج افزود: طرح پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) فرصتی را فراهم آورد تا دستاوردهای فرهنگی هنری مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) واقع در دولت آباد کرج با محوریت کانون فرهنگی هنری راهیان قدس مورد ارزیابی و ثبت در سامانه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به پایش فعالیت های صورت گرفته در کانون فرهنگی هنری این مسجد توضیح داد: یکی از محورهای اصلی موفقیت فعالان فرهنگی هنری این مسجد، همراهی با امام مسجد در جریان اجرای برنامه های فرهنگی هدفمند است.

 

وی با تقدیر از اهتمام کارشناسان ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در بحث پیگیری برای ثبت فعالیت ها در جهت ارزیابی فعالیت های صورت گرفته توضیح داد: اینکه کانون فرهنگی هنری راهیان قدس مسجد دولت آباد کرج امروز به عنوان کانون برتر در ثبت برنامه در سامانه فهما است به اهتمام متولیان امر برمی گردد.

 

خدابنده توضیح داد: برپایی دوره سواد رسانه، دوره های آموزشی قرآن کریم، همچنین شبکه سازی فرهنگی در قالب کار تشکیلاتی در جهت اجرای بنرامه های فرهنگی هنری که با خلاقیت های هنری همراه است از جمله محورهای اساسی برنامه های این کانون مسجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) کرج تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری راهیان قدس مسجد جامع دولت آباد کرج به صورت معمول سعی در جذب حداکثر اهالی مسجد در قشرهای سنی مختلف دارد و در این زمینه نسبت به جذب نوجوان اولویت اصلی خود را بنا نهاده است.

 

 

اجرای طرح شنبه های با کتاب از محورهای اصلی برنامه های کانون فرهنگی راهیان قدس

 

خدابنده با اشاره به اهمیت جایگاه کتاب و فرهنگ مطالعه در این کانون فرهنگی مسجد توضیح داد: یکی از طرح هایی که همواره مورد توجه فعالان فرهنگی مسجد و امام مسجد است، اجرای طرح شنبه های با کتاب است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری راهیان قدس تصریح کرد: توجه به ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های کانون فرهنگی هنری این مسجد از جمله انگیزه های شکل گرفته در جریان اجرای سامانه فهما است که در این زمینه راهبردهایی اتخاذ شده است.

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی کانون های مساجد مساجد اجرای طرح فهما طرح فهما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی الزامات تحقق شعار سال و تبیین نقشه مهندسی استان اردبیل، اظهار کرد: ایجاد شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در سطح محلات با محوریت مساجد می‌تواند جنگ رسانه‌ای دشمنان را خنثی و فعالیت‌های گسترده اقدامات فرهنگی را به مردم نشان دهد.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای در سال ۱۴۰۲ با هدف ایجاد این شبکه رسانه‌ای با حضور بیش از ۱۵۰ نفر محقق شد، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در سال جاری نیز این دوره آموزشی با حضور اساتید کشوری برگزار شود، همچنین شهدای مدافع حرم استان اردبیل در یادواره شهدای منتسب به کانون‌های مساجد به صورت کشوری معرفی خواهند شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: برگزاری برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت از دیگر دغدغه‌های کانون‌های مساجد است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته نیازمند تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برای پیشبرد اهداف در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد هستیم.

آمون افزود: هم اکنون بیش از ۱۳۷ پایگاه قرآنی در سطح مساجد استان اردبیل به همت کانون‌ها فعال است که رقابت‌های قرآنی به صورت محلی، منطقه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری برای بازتاب برنامه‌های معنوی این پایگاه‌ها در سال جاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارهای اقتصادی و کارآفرینی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیازمند پیوست اقتصادی هستند تا بتواند جلوه‌های بهتری از تکنولوژی و امکانات را برای نوجوانان و جوانان در بستر مساجد فراهم کند.

کد خبر 6081013

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان