Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:39:37 GMT

جاده کبودراهنگ‌ -‌ سوباشی ناایمن است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۱۰۵۲

جاده کبودراهنگ‌ -‌ سوباشی ناایمن است

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: جاده کبودراهنگ - سوباشی یک مسیر روستایی، کم عرض و خاکی بود که تنها یک روکش آسفالت بر روی آن پهن کردند و اقدامی برای استانداردسازی مسیر صورت نگرفت.

وی بیان کرد: به دنبال بهره برداری از جاده همدان - بیجار میزان تردد از این مسیر افزایش یافت و ساکنان استانهای کردستان و آذربایجان از این جاده برای تردد به سمت تهران استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: با توجه به عرض کم، این مسیر شریانی نمی تواند جوابگوی ترافیک عبوری باشد بنابراین در بیشتر مواقع شاهد سوانح فوتی و جرحی در این مسیر هستیم.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: روز گذشته نیز یک دستگاه سواری پژو پارس با حامل تجهیزات پزشکی از سمت تهران به بیجار در حال تردد بود که به علت انحراف به چپ به صورت رخ به رخ با کامیون حامل بار گندم برخورد کرد.

وی اضافه کرد: در این سانحه سه تن از سرنشینان سواری پژو در دم جان باخته و کامیون هم واژگون شده و ریختن بار گندم در سطح جاده موجب مسدود شدن جاده کبودراهنگ - سه راهی سوباشی برای مدتی شد.

رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

رییس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به ریزش برف و لغزنده شدن سطح جاده از رانندگان درخواست می شود که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: هم اینک برف تمامی جاده های این استان را فرا گرفته و برای ساعاتی تردد از جاده های همدان نیازمند به استفاده از زنجیر چرخ بود.

وی ادامه داد: همچنین به علت لغزندگی سطح جاده محدودیت تردد برای کامیون ها ایجاد شد اما هم اینک تردد بدون محدودیت و بدون استفاده از زنجیر چرخ در جریان است.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: رانندگان پیش از حرکت باید از سالم بودن سیستم فنی خودرو، برف پاکن ها، سیستم گرمایشی، ترمز و صاف نبودن لاستیک ها اطمینان حاصل کنند.

برچسب‌ها پلیس راه همدان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه همدان تصادفات جاده ای پلیس راه همدان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۵۰ ساختمان ناایمن در همدان

به گزارش قدس آنلاین، مجید صالحی امیر افزود: بیشتر این ساختمان‌ها عمومی هستند و از آن ها به عنوان فضاهای آموزشی، اداری و تجاری استفاده می‌شود.

ساختمان های ناایمن به سه دسته تقسیم می‌شوند که نوع اول و دوم آن با برخی اقدامات از جمله استحکام سازی، ایمن می شوند اما نوع سوم به غیر از تخریب راه دیگری ندارند و در صورت تشخیص از سوی کارشناسان، به طور حتم باید تخریب شوند.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم نگرانی جامعه در رابطه با ساختمان‌های ناایمن را درک و به این موضوع ورود کرده است و ما در اداره کل راه و شهرسازی تلاش داریم در کنار مدیریت بحران استان، در این حوزه مشکلات را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: کارگروه ساختمان های ناایمن سال گذشته در استان همدان تشکیل شد که پس از شناسایی ساختمان‌های ناایمن، مشخصات آن برای ترتیب اثر را وارد سامانه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: دستورات کتبی برای ایمن سازی این ساختمان ها به مالکان ارجاع شده است تا اقدامات لازم برای رفع نواقص موجود در این بناها صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به کاربری عمومی این ساختمان‌ها، مکاتباتی نیز با دادستانی همدان انجام دادیم تا از خسارات احتمالی این ساختمان‌ها جلوگیری شود.

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ استان همدان نزدیک به یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • شناسایی ۲۵۰ ساختمان ناایمن در استان همدان
  • شناسایی ۲۵۰ ساختمان ناایمن در همدان
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در جاده‌های همدان
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد خودرو در جاده‌های استان همدان
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محورهای همدان
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان
  • وضعیت تردد در جاده کندوان امروز شنبه ۲۵ فروردین
  • بیش از ۲۲ میلیون تردد خودرو در جاده‌های همدان به ثبت رسید
  • ترافیک نیمه سنگین در راه‌های خروجی مازندران