Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ارائه آثار به اولین جشنواره کتاب سال مازندران تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شد، گفت: در جشنواره کتاب سال مازندران، همه نویسندگان و مترجمان مازندرانی می‌توانند آثارشان را با عناوین دینی، ادبیات، هنر، تاریخ، جغرافیا و همچنین کتاب‌هایی با زبان تبری و ادبیات کودک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افرود: در اولین دوره از این رویداد فرهنگی، آثار منتشره سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ بررسی و در دوره‌های بعد، آثار یک سال ناشران و نویسندگان بررسی و انتخاب می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه زبان تبری بخش ویژه است که به صورت جداگانه داوری می‌شود، گفت: برای نویسندگان غیرمازندرانی که کتابی با موضوع مازندران نوشته باشند، نیز فرصت حضور در این جشنواره فراهم شده است.
زارع افزود: کتاب‌های کمک درسی کتاب سال مازندران نخواهد بود و هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی بهره گیری بیشتر جامعه از اندیشه ها، آموخته‌ها و نیز تجلیل از کوشش‌های ناشران، نویسندگان، مترجمان و مصححان مازندرانی و ناشران و نویسندگان دارای آثاری با موضوع مازندران است.
او گفت: آیین اختتامیه جشنواره کتاب سال مازندران ۲۵ خرداد سال ۹۹ خواهد بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: بیش از ۲۵۰ ناشر در مازندران از ابتدای امسال تاکنون ۴۳۵ عنوان کتاب با تیراژ بیش از ۶۰۰ هزار جلد منتشر کردند.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره کتاب سال مازندران فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • خدمات محمود نجم‌آبادی به علم پزشکی
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر