Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: در نظام جمهوری اسلامی مردم اصل و اساس بوده و هستند، هر فردی که در این نظام و انقلاب مسئولیتی برعهده دارد تنها خدمتگزار ملت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ که در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی مردم اصل و اساس بوده و هستند، هر فردی که در این نظام و انقلاب مسئولیتی برعهده دارد تنها خدمتگزار ملت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان این که مسئولان در همه حال نوکر و مردم ارباب آن‌ها هستند، خاطرنشان کرد: بنیانگذار و رهبر معظم انقلاب اسلامی ما مسئولان را نوکر مردم دانسته‌اند و مسئولانی که در خدمت به مردم کوتاهی می‌کنند باید بدانند که زمانی پوزه‌شان به خاک مالیده می‌شود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)، با اشاره به جایگاه والای شهدا، افزود: این خون شهداست که درخت تنومند ایران اسلامی را آبیاری کرده و می‌کند، سپهبد حاج قاسم سلیمانی نی با شهادت خود بار دیگر وحدت ایران اسلامی را به همگان نشان داد.

وی، با بیان این که تک تک مردم جامعه بسیجی هستند، تصریح کرد: بسیج یکی دیگر از ارکان مهم و اساسی نظام و انقلاب است که در نوبه خود نوک پیکان مقاومت و عزت و پایداری هستند.

سردار نوعی اقدم، بیان داشت: رؤسای جمهور آمریکا در طول سالیان دراز در تلاش و پی‌ریزی برای جنگ با کشورمان بوده‌اند و دلیل دوری از این تصمیم به سبب بسیجیان کشورمان است که با حکم جهاد رهبری قدرت و صلابت خود را نشان می‌دهند.

وی، یادآور شد: هیچ قدرتی نمی‌تواند مکتب و ادبیات بسیج را از بین ببرد. نه تنها این مکتب از بین رفتنی نیست بلکه روز به روز بر قدرتش افزوده می‌شود و در همه حال پشتیبان ناظم و انقلاب و پیرو رهبری است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)، با اشاره به کارشکنی دولت آمریکا در شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: آمریکا در مقابل ایشان عاجز بود و نمی‌دانست به چه شکلی اقدام کند از همین رو در یک کشور ثالث و با ناجوانمردی اقدام به ترور شخصیت تأثیرگذار کشورمان کرد.

وی، تأکید کرد: آمریکا بیش از ۴۰ سال است که نتوانسته در میدان تقابل در مقابل ما قد علم کند و تمام خواسته‌های خود را بر کرسی نشانده‌ایم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد.

سردار نوعی اقدم، ابراز داشت: با اراده خداوند متعال تاکنون هر آنچه که انقلاب اسلامی اراده کرده به نتیجه رسیده و دشمنان در همه حال شکست خورده‌اند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: برخی جوانان که اطلاع ندارند از من می پرسند چرا به کمک سوریه رفتید اما در جنگ قره باغ به کمک آذربایجان نرفتید؛ در جواب صراحتا گفتم و باز هم می گویم من فرمانده و قهرمان جنگ قره باغ هستم.

وی، با بیان این که فرمانده عملیاتی که برای آزادسازی قره باغ انجام شد من بودم و در آنجا مجروح شده ام، افزود: در جنگ قره باغ، من اشغالگران مسلح ارمنی را کشته ام و در رود ارس ریخته ام و محوطه ای اشغالی را به آذربایجانی ها بازگردانده ام.

سردار نوعی اقدام، تاکید کرد: طرح آزادسازی قره باغ ظرف ۴ ماه را آماده کردم و تحویل حیدر علی اف دادم، طرحی که مورد تایید مسئولین خودمان هم بود اما علی اف در خفا با آمریکا و رژیم صهیونیستی زد و بند کرد تا این طرح اجرا نشود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)، ادامه داد: الان هم می گویم الهام علی اف تو دروغ می گویی که به دنبال آزادسازی قره باغ هستی، تو به بهانه اشغال آنجا وضعیت فوق‌العاده اعلام کردی تا مخالفینت را سرکوب کنی؛ اگر راست می گویی بیا به ایران و از رهبر ما اجازه بگیر تا ما قره باغ را ظرف ۴ ماه آزاد کنیم. جمهوری آذربایجان دست به دامان آمریکا شد، قره باغ در اشغال باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با اقتدار تنبیه شد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار