Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:21:18 GMT

استقلال در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۱۲۲۲

استقلال در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد؟

تیم فوتبال استقلال در ۳ پست نیاز به جذب بازیکن دارد.

به گزارش مشرق، زمانی که ابتدای فصل آندره‌آ استراماچونی ۳ بازیکن تیم فوتبال استقلال به نام‌های روح‌الله باقری، آرمین سهرابیان و رضا کریمی را از فهرست کنار گذاشت، برخی انتقاد کردند که استقلال خالی از بازیکن شده، اما در ادامه استراماچونی تیمش را از شرایط بحرانی به صدر جدول رساند و نتایج خوبی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع نیم‌فصل دوم، استقلالی‌ها تنها امیرارسلان مطهری را جذب کرده است. شاید برخی بگویند این تیم در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارد که آبی‌پوشان بخواهند در نقل‌وانتقالات آنها را جذب کنند. استقلال در پست دفاع، بازیکنانی مثل روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی را در اختیار دارد که در حال حاضر یزدانی مدت‌ها است مصدوم بوده و غلامی هم اخیرا مصدوم شده است.

بیشتر بخوانید:

زرینچه: استراماچونی نامجومطلق را نخواست

اگر چه عظیم گوک بازیکن جوان این تیم دوران سربازی‌اش را در ملوان سپری کرده و به استقلال بازگشته است، اما آبی‌پوشان هنوز در پست دفاع وسط بازیکن می‌خواهند. پست بعدی، دفاع راست است؛ جایی که فرهاد مجیدی برای این پست تنها وریا غفوری را در اختیار دارد.

یکی دیگر از پست‌هایی که استقلال نیاز به بازیکن داشت، هافبک طراح بود که قرار بود برنی ایبینی به تیم اضافه شود، اما این بازیکن دو رگه نیجریه‌ای – استرالیایی در تست‌های پزشکی رد شد. در سایر پست‌ها اما، استقلالی‌ها بازیکنان خوبی دارند و می‌توانند از آنها استفاده کنند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا استقلال فرهاد مجیدی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش برد‌های اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

ظاهرا در روز‌های گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت برد‌های تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد، اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدار‌های حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد