Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد داوطلبان احراز صلاحیت نشده انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از سوم تا پنجم بهمن‌ماه فرصت ارائه شکایت دارند. تاریخ انتشار: 08:56 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۸۳۶

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد داوطلبان احراز صلاحیت نشده انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از سوم تا پنجم بهمن‌ماه فرصت ارائه شکایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان متن اطلاعیه شماره ۴ شورای نگهبان به شرح زیر است:

به اطلاع آن عده از داوطلبان محترم نمایندگی انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت نگردیده اند می‌رساند:

بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۶ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری می‌توانند جهت ارائه شکایت خود ظرف مدت ۳ روز از تاریخ ۹۸/۱۱/۳ الی ۹۸/۱۱/۵ از ساعت ۸ الی ۱۶ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان و یا در تهران به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان برادران شاداب، روبروی هتل قدس مراجعه نموده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایات، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید:
حدود ۹۰ درصد از نمایندگان رد صلاحیت شده به دلایل غیر سیاسی تأیید نشده‌اند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای نگهبان انتخابات مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد

آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه عفاف و حجاب هنوز در شورای نگهبان تصویب نشده و به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هادی طحان نظیف در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، مجدداً در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه تمام ارکان نظام برای جریمه بی‌حجابی به جمع‌بندی رسیدند با تأکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جا‌هایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند