Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نقشه‌های تمدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از بعد از ظهر فردا در استان‌های فارس، هرمزگان و کرمان افزایش ابر، بارش باران ، گاهی با رعد و برق و ورزش باد و در مناطق مرتفع بارش برف پیش‌بینی شده است. همچنین در استان‌های گلستان و شرق مازندران باران خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

اخبار اجتماعی -روز پنجشنبه در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش‌های پراکنده ادامه خواهد داشت و به تدریج از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواشناسی اعلام کرده از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده جوی پایدار در کشور حاکم است. ضمن اینکه روز یکشنبه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری، روز پنجشنبه صاف در پاره‌ای از مناطق با غبار محلی، روز جمعه نیز صاف پیش‌بینی شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران بارش باران بارش برف و باران رعد و برق سازمان هواشناسی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!

طی امروز و فردا استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، وضعیت جوی مناطق کوهستانی کشور طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ٧ اردیبهشت)، طی این مدت استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی امروز کماکان بارش‌های رگباری و گاهی شدید همراه با رعدوبرق و تگرگ و وزش تندباد در بخش‌های مرکزی و جنوب شرق کشور به‌ویژه ارتفاعات کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم دارد که می‌تواند منجر به جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، رانش و لغزش زمین و ریزش سنگ شود.

طی این روز همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت شامل کوهنوردی، دره‌نوردی، پرواز‌های تفریحی، تردد در حاشیه رودخانه‌ها و … در این مناطق مخاطره آمیز است.

براین اساس روز جمعه بارش‌ها با شدت کمتر و محدودتر در بخش‌های جنوب شرق کشور به‌صورت رگبار و رعدوبرق ادامه دارد و در سایر مناطق کشور با توجه به استقرار هوای پایدار، افزایش دما طی روز و گاهی وزش باد مهمترین پدیده جوی است.

با توجه به بارش قابل ملاحظه برف طی روز‌های گذشته در قله‌های مرتفع البرز شرقی، شرایط برای وقوع بهمن در این مناطق مهیاست بنابراین از تردد در مسیر‌های مستعد بهمن اجتناب شود.

همچنین وضعیت جوی ارتفاعات شمال تهران، طی این مدت استقرار هوای پایدار پیش‌بینی می‌شود و روز‌ها آفتابی و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود