Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا ازهرمزگان، محمد مورخ گفت: به دنبال گزارشی مبنی بر سوختگی شدید ۵ نفر بر اثر انفجار گاز پیکنیک در میناب و انتقال آنها به بیمارستان این شهرستان بلافاصله اقدامات اولیه درمانی در بخش اورژانس این بیمارستان انجام شد.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان میناب افزود: با توجه به شدت سوختگی و وخامت حال مصدومین بلافاصله از طریق ستاد هدایت بیماران (MCMC) و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان جهت اعزام بالگرد اورژانس و پذیرش بیماران در مرکز سوانح و سوختگی بندرعباس هماهنگی لازم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مصدومیت شدید ۵ نفر بر اثر انفجار گاز پیک‌نیک در میناب، بیان کرد: شب‌گذشته بالگرد اورژانس پنج بیمار سوختگی را از بیمارستان میناب با شدت جراحات بالا جهت درمان به مرکز استان منتقل کرد.

 نیک اختر متخصص طب اورژانس بیمارستان میناب با اشاره به شدت جراحات وارده به بیماران گفت: یک نفر با صددرصد سوختگی ۲ نفر ۸۰ و ۷۰ درصد سوختگی و ۲ نفر در حدود ۴۰ و ۲۰ درصد سوختگی که تمامی بیماران شامل ۲ مرد ۵۵ ساله خانم ۶۵ ساله پسر بچه ۶ ساله و دختر بچه ۷ ساله با قید فوریت به بخش سوانح سوختگی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس جهت ادامه درمان اعزام شدند.

بر اساس گفته شاهدان عینی این حادثه در هنگام پر کردن گاز پیک‌نیک در محله ۹۵ دستگاه میناب در یک منزل مسکونی اتفاق افتاده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان درمان طب گاز پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان