Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: نیروهای جهادی سپاه پاسداران به صورت شبانه روزی و مستمر با بسیج تمام امکانات در حال خدمات‌رسانی به سیل زدگان روستاهای بشاگرد هستند. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حبیب‌الله سهرابی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بشاگرد اظهار داشت: امروز با تلاش فراوان چندین روزه و پس از گذشت 12 روز از سیل گسترده در این منطقه اولین گروه از جهادگران بسیجی به روستای سگن بشاگرد رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قول وزیر راه و شهرسازی برای‌ راه‌اندازی نهضت راه‌سازی در بشاگرد / محرومیت از ‌منطقه دور می‌کنیم + فیلمامداد‌رسانی مستمر سپاه به روستاهای بشاگرد / دسترسی به 20 روستا هنوز امکان‌پذیر نیست + تصاویر‌گزارش ویدئویی تسنیم از مناطق سیل‌زده هرمزگان| اعزام تجهیزات ‌لجستیکی سپاه به منطقه / بازگشایی 11 محور ‌روستایی بشاگرد

وی با اشاره به وضعیت بحرانی روستاهای سیل زده بشاگرد افزود: تنها یک بار از طریق بالگرد به مردم این روستا خدمات دهی شده بود و اکنون پس از 12 روز توانستیم به با لودر و 6 خودرو دوکابین کمک دار به این منطقه برویم و اقلام خوراکی و مایحتاج دیگر را به دست سیل زدگان برسانیم.

7​​​​​​

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: متاسفانه همچنان راه ارتباطی بیش از 20 روستا قطع است و 8 روستا نیز همچنان از نعمت برق بی بهره‌اند و امکان خدمات رسانی به روستائیان این مناطق با خودرو کمک دار هم وجود ندارد اما ما در حال تلاش هستیم تا بتوانیم با بازگشایی مسیرها خود را به این مناطق برسانیم.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه به علت نبود راه دسترسی مناسب دانش‌آموزان این مناطق پس از گذشت بیش از 12 روز هنوز نتوانسته‌اند خود را به مدارس در این طرف رودخانه برسانند و از تحصیل باز مانده‌اند. 

​​​​​

 

 

عکاس : مسعود دانشور

انتهای پیام/864/ز

R7555/P1549/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم