Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر هاشمی شهری در بازدید از روند اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال در زاهدان گفت: در طرح واکسیناسیون فلج اطفال کودکان زیر ۵ سال اتباع بیگانه در کنار ۲۲۵ هزار کودک ایرانی در ۵ شهرستان زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران از این طرح بهره مند می شوند.


وی با بیان این که ۳ کشور نیجریه، پاکستان و افغانستان بیشترین آمار فلج اطفال دنیا را دارند افزود: با توجه به ترددهای مرزی اتباع کشورهای پاکستان و افغانستان با کشورمان و احتمال انتقال این ویروس، هر سال در دو مرحله این طرح اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم با بیان اینکه ۲۰ سال است در ایران گزارش فلج اطفال نداشته ایم، گفت: سیستان و بلوچستان، مرزبان سلامت کشور است، به همین علت این طرح صرف نظر از ملیت و قومیت برای همه کودکان حتی کودکانی که دارای شناسنامه نیستند نیز انجام می شود.


طباطبایی با بیان اینکه در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان و در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، این خدمات با یک هفته تاخیر ارائه می شود افزود: درسیستان و بلوچستان با توجه به وسعت آن، سه دانشگاه علوم پزشکی فعالیت دارند.


وی گفت: منطقه سیستان در شمال این استان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل است.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 دکتر هاشمی شهری روند اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فلج اطفال سیل سیستان و بلوچستان واکسیناسیون طباطبایی طباطبایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فلج اطفال سیل سیستان و بلوچستان واکسیناسیون طباطبایی طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان خبر داد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ز شکسته شدن رکورد بارش 10 ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ایستگاه‌های چابهار 146.4، زرآباد 270، کهیر 121، کنارک 247، شارک 247، پلان144، تیس 141، مومان143، بانست 175 و بریس 117 میلیمتر بارندگی گزارش شده که رکوردهایی جدید محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه  گزارش این میزان بارش از این 10 ایستگاه از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است، داد: از 155 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شده، از زاهدان 29.5، راسک 47، نیکشهر 92.1، ایرانشهر 79.5، بمپور 91.5، دلگان67، خاش 30.1، سراوان 45، مهرستان 66، نصرت آباد 7.5، میرجاوه 3.5، زابل 8.7 و زهک 13.3 میلیمتر باران گزارش شد.

حیدری بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان به ویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه ها خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت، از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد