Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-18@07:55:38 GMT

سابقه حاشیه ساز بازیکن جدید شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۱۴۶۱

سابقه حاشیه ساز بازیکن جدید شهرخودرو

در نقل و انتقالات نیم فصل با جدایی چند بازیکنش مواجه شد، برای ادامه فصل چند خرید جدید انجام داده که یکی از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

به گزارش شریان نیوز،تیم شهرخودرو مشهد در هفته‌های اخیر به خاطر ماجرای حضور گل‌محمدی در پرسپولیس بسیار خبرساز بوده است. حالا پس از ماجرای یحیی این روزها یک موضوع جدید توجهات را به سمت این تیم مشهدی جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا میراسلاو اسلاوو، مهاجم جدید شهرخودرو پیش از حضور در ایران در حوزه مدلینگ فعالیت می‌کرده و همین موضوع باعث انتشار تصاویر مختلفی از او در شبکه‌های اجتماعی شده‌است.

حضور اسلاوو در شهر خودرو می‌تواند به خاطر شرایط  حساسیت برانگیز شود وحضور فوتبالیستی با سابقه مدلینگ هم می‌تواند صدای اعتراض برخی را در بیاورد! اتفاقی که همین حالا در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است. 

البته در گذشته هم بازیکنی مثل اشپیتیم آرفی که او هم سابقه مدل بودن داشت در فوتبال ایران و باشگاه پیام  بدون مشکل بازی می‌کرد ولی این روزها و با توجه به وجود شبکه‌های اجتماعی و پیگیری‌های کانال‌های مجازی، اخبار و سوابق بازیکنان خیلی زودتر از گذشته دست به دست می‌شود.

اگر اسلاوو بتواند عملکرد خوبی در شهرخودرو از خود به جای بگذارد احتمالا می‌تواند از حواشی فرار کند ولی اگر عملکردش در حد انتظار نباشد باید منتظر افزایش واکنش‌ها باشد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما یک نویسنده عرب زبان ساکن آمریکا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت: اردن ده‌ها هواپیمای بدون سرنشین ایران را که در راه اسرائیل بودند در یک همکاری بی سابقه با اسرائیل رهگیری و منهدم کرد.

گفتنی است کاربران عرب زبان در شبکه‌های اجتماعی از اقدامات اردن در خیانت به جهان اسلام و همراهی با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرده اند.

کاربران عرب در شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکس زیر نوشتند: پادشاه اردن و ولیعهدش تا آخرین قطره خونِ مردمِ اردن آماده دفاع از رژیم صهیونیستی هستند!

در همین حال کانال تلگرام شبکه تلویزیونی وزیر خارجه اردن اعلام کرد: در اعتراض به اظهارات توهین کننده به اردن که در خبرگزاری ایران منتشر شد، سفیر ایران را احضار کردیم.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد کاخ سفید اعلام کرد بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با عبدالله دوم پادشاه اردن در مورد وضعیت غرب آسیا گفتگو کرد.

خشم ادرنی‌ها از حمایت دولتشان از رژیم صهیونیستی
بنابر اعلام رادیو ار اف‌ای فرانسه، اردن طی حمله ایران به فلسطین اشغالی که در بامداد روز یکشنبه ۱۴ آوریل صورت گرفت، ده‌ها موشک و پهپاد ایران را که قصد داشتند با عبور از حریم هوایی این کشور (اردن) به اهدافی در اسرائیل برخورد کنند هدف قرار داده است.
رادیو ار اف‌ای فرانسه این اقدام اردن را کمک به دولت اسرائیل توصیف کرد. این در حالی است که این اقدام اردن خشم مردم این کشور را برانگیخت. اردنی‌ها با متهم کردن این اقدام امان، دولتشان را تحت فرمان اسرائیل توصیف کردند.

عمر شهروند اردنی، در مصاحبه با رادیو ار اف‌ای فرانسه گفت: گمان می‌رفت اردن به موشک‌های ایران اجازه عبور دهد، چرا که ایرانی ها، دشمن ما و دشمن همه اعراب را هدف قرار می‌دهند.
نور، یک شهروند دیگر اردنی گفت: مداخله اردن به این معناست که امان مانند آمریکا و انگلیس در دفاع از اسرائیل شرکت کرده و این برای ما شرم آور است.
وی تاکید کرد اردن باید از جانبداری از طرفین مناقشه اجتناب کند.

ناظران اردنی نگران هستند که مداخله اردن در حمله ایران به اسرائیل، به رویارویی نظامی با قدرت‌های منطقه منجر شود و این در حالی است که مقامات اردنی اقدام خود را اینگونه توجیه کرده اند که پاسخ آنها به موشک‌ها و پهپادهای ایرانی، در درجه اول، با هدف محافظت از اردنی‌ها و همچنین حاکمیت حریم هوایی این کشور بوده است.

این در حالی است پیش از این دولت اردن به جنگنده های رژیم صهیونیستی برای عبور از حریم هوایی این کشور به منظور حمله به اهداف سپاه پاسداران در خاک سوریه مجوز داده بود.

کد خبر 845002 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اردن اسرائیل خبر ویژه ایران و اردن

دیگر خبرها

  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند