Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به هیچ وجه قابل قبول نیست؛ ای کاش کار به اینجا نمی‌کشید. تاریخ انتشار: 09:12 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۷۲۶

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: ۳ خروجی و ۳ ورودی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دروازه‌بان یک دفاع و یک وینگر چپ و راست به خدمت گرفتیم. در نیم‌فصل اول از وضعیت تیم راضی نبودم. تا هفته دهم نارضایتی من از امتیاز کمی بود که گرفتیم، ولی در ادامه در برنامه‌ریزی مسابقات اتفاقاتی رخ داد که به تیم ما صدمه زد. حتی به دلیل همین برنامه‌ریزی اشتباه در نقل‌وانتقالات ۱۷ روز را از دست دادیم و شرایط برای ما سخت شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی یکی دو روز اخیر نتوانستیم در چمن تمرین کنیم و در سالن تمرین کردیم. امیدوارم در فرصت باقی‌مانده تمرینات خوبی برگزار کنیم و از برنامه‌های آماده‌سازی عقب نمانیم. اگر نتوانیم در چمن تمرین کنیم کار برای ما در بازی با نساجی و شروع نیم‌فصل دوم خیلی سخت خواهد شد.

این مربی در مورد عقب افتادن بخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال پیکان گفت: ما هم مشکلاتی داریم، ولی این مسائل روی عملکرد تیم تاثیر نگذاشته است. انگیزه خوبی برای جبران ناکامی‌های نیم‌فصل اول در بین بازیکنان وجود دارد و همه بسیار امیدواریم بتوانیم نیم‌فصل دوم را خوب آغاز کنیم. می‌دانم که مسئولان باشگاه در تلاش هستند مشکلات تیم را برطرف کرده و برای بازیکنان انگیزه ایجاد کند. با تزریق روحیه به بازیکنان می‌توانیم امتیازات از دست رفته نیم‌فصل اول را جبران کنیم.

فرکی با اشاره به شانس دایی در کسب صندلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: خوشحالم نگاهی به مربیان ایرانی شده است. نام گزینه‌های مختلفی را برای هدایت تیم ملی شنیدم. گل‌محمدی و قلعه نویی به دلیل مسئولیت‌هایی که دارند قطعا شانس کمی دارند، ولی شانس دایی با توجه به سابقه‌ای که در تیم ملی دارد زیاد است. از نظر من او بهترین گزینه است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی به تصمیمات اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اشاره و تاکید کرد: گره‌کوری در کار فوتبال ما افتاده است.‌ ای کاش کار به اینجا نمی‌کشید. تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به هیچ وجه قابل قبول نیست، ولی ما هم باید بدانیم در کشور خودمان اتفاقاتی رخ داده و از این اتفاقات سوء استفاده شده است. دشمنی‌هایی با ما می‌شود. از این رو اتخاذ چنین تصمیماتی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قابل قبول نیست.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان خاطرنشان کرد: همه اینها عاملی است تا تبلیغات بدی علیه ایران انجام شود. متاسفانه بخشی از آن شامل حال ورزش شده است. امیدوارم تصمیمی بگیرند که به فوتبال ما آسیب نزند. البته تیم ایران و هوادارانش پتانسیل خوبی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند، از این‌رو نمی‌تواند به راحتی از نام فوتبال ما بگذرد. حضور تیم‌های خوب ایرانی و هوادارانشان در آسیا برای آن‌ها یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدوارم با رایزنی و صحبت‌هایی که انجام می‌دهند مشکل فوتبال ما حل شود و تصمیم بدی گرفته نشود چرا که در آن صورت همه ما آسیب می‌بینیم. اگر آسیایی در کار نباشد تیم‌ها به چه امیدی در لیگ داخلی تلاش کنند. انگیزه‌ها از بین می‌رود.‌ ای کاش ختم به خیر شود و همانطور که وزیر گفته است با تمرکز، بهترین تصمیم را بگیرند.

بیشتر بخوانید: هایراپتیان: رفتار بازیکنان پیکان با سرمربی جالب است/ برای یک چالش جدید به ایران آمدم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان حسین فرکی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در روز جاری

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6087144 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است