Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استون ویلا برای فرار از سقوط به چمپیونشیپ، درحال تقویت ترکیب خود است. در این راستا، این تیم شهر بیرمنگام به جذب مهدی طارمی علاقه مند است.
به گزارش آریا، استون ویلا انتقال امبوانا ساماتا، مهاجم 27 ساله و تانزانیایی باشگاه خنک را رسماً تایید کرد اما فعالیت آنها در بازار نقل و انتقالات برای جذب یک مهاجم دیگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استون ویلا همچنان به دنبال تقویت ترکیب خط حمله خود است. آنها به مهدی طارمی، ستاره ایرانی باشگاه ریو آوه پرتغال علاقه مند هستند. طارمی در 13 بازی لیگ پرتغال موفق به ثبت 6 گل شده است. اسلام سلیمانی، مهاجم قرضی لسترسیتی در موناکو، هدف دیگر استون ویلا است اما جذب او در این مقطع از فصل دشوار به نظر می رسد. همین موضوع احتمال انتقال طارمی به لیگ برتر را افزایش می دهد.
ستاره بوشهری فوتبال ایران بعد از سال ها حضور در لیگ ستارگان قطر در تابستان با توصیه کارلوس کی روش راهی باشگاه ریوآوه شد و تنها نیم فصل زمان برای او کافی بود تا خود را در حد و اندازه جواهری ارزشمند به مارکت فوتبال اروپا معرفی کند. در شرایطی که رسانه های معتبر فوتبال پرتغال از جمله آبولا، اوجوگو و ... طی روزهای گذشته با نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره زمستانی از تلاش های بی وقفه پورتو برای خرید این ستاره ایرانی از ریوآوه برای جانشینی مهاجم برزیلی در حال سفر به لالیگا یا لیگ جزیره خبر دادند و بسیاری این انتقال را تمام شده قلمداد کردند حالا یکی از خبرنگاران برجسته اسکای اسپورت از احتمال بسیار بالای سفر مهاجم بوشهری به فوتبال جزیره و شهر بیرمنگام خبر داد.
لیال توماس خبرنگار شبکه اسکای ساعاتی پیش با انتشار توئیتی مدعی شد باشگاه آستون ویلا در تلاش برای جذب دومین مهاجم جدید خود بعد ازخرید مباوا ساماتا از خنک بلژیک است. این خبرنگار اسکای با اشاره به این که آستون ویلا برای دور برگشت لیگ جزیره نیاز مبرمی به تقویت ساختار تهاجمی خود دارد از مهدی طارمی به عنوان گزینه اصلی باشگاه انگلیسی نام برد و از آغاز مذاکرات جدی دو طرف خبر داد.
در گزارشی که اسکای منتشر کرد به نقل از دین اسمیت سرمربی آستون ویلا آمده است:« این چیزی است که ما همیشه درباره آن صحبت می کنیم و سوزو مدیرورزشی باشگاه نیز به آن اعتقاد دارد. ما نیاز به خرید مهاجم داریم و الان هم می خواهیم با فشار حداکثری به آن چه نیاز داریم برسیم». علاوه بر مهدی طارمی که در صدر فهرست سبد خریدهای زمستانی ویلا قرار دارد این باشگاه نیم نگاهی نیز به اسلام سلیمانی مهاجم سابق لستر دارد که با قراردادی قرضی در موناکو حضور دارد اما شرایط برای جذب طارمی راحت تر از این مهاجم الجزایری است.
 باشگاه آستون ویلا به تازگی یکی از مهاجمان خود را با قراردادی آزاد  به باشگاه الغرافه تیم سابق طارمی در لیگ ستارگان قطر واگذار کرده است و این اتفاق باعث شده تا بعد از ساماتا سران این باشگاه سخت در پی جذب یک مهاجم گلزن دیگر باشند که در حال حاضر مهدی طارمی مهاجم شش گله ریو آوه در سوپرلیگ پرتغال گزینه مد نظر آنهاست، بازیکنی که پیش بینی می شود با قراردادی 5 تا 6 میلیون یورویی از باشگاه پرتغالی راهی لیگ جزیره شود تا دومین ستاره ایران بعد از علیرضا جهانبخش در این لیگ جذاب قلمداد گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ریوآوه لیگ انگلیس استون ویلا مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!

4 از 5 نماینده فوتبال انگلیس در این هفته از مسابقات اروپایی حذف شدند.

طرفداری | از پنج نماینده باقی‌مانده لیگ برتر انگلیس در رقابت‌های اروپایی، چهار تیم از دور مسابقات حذف شدند.

با پایان دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی در سه تورنمنت لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس، فوتبال انگلیس و لیگ برتر، هفته کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. از پنج نماینده فوتبال انگلیس در این سه تورنمنت، تنها استون ویلای اونای امری موفق به صعود به دور نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا شد. استون ویلا با درخشش امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی خود موفق به پیروزی مقابل لیل فرانسه در ضربات پنالتی شد تا به نوعی تیم اونای امری در رقابت‌های اروپایی، آبروی لیگ برتر را خریده باشد.

منچسترسیتی و آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا و لیورپول و وست‌هم در لیگ اروپا نتوانستند کاری مقابل حریفانشان انجام داده و از دور این مسابقات حذف شدند. منچسترسیتی در ضیافت پنالتی‌ها مقابل رئال مادرید در اتحاد شکست خورد و آرسنال هم در آلیانتس آرنایِ مونیخ طعم تلخ شکست و حذف از لیگ قهرمانان اروپا را چشید. در لیگ اروپا هم لیورپول علیرغم برتری 1-0 در خانه آتالانتا اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست خورد و وست‌هم با تساوی 1-1 مقابل بایرلورکوزن اما نتوانست به دور بعد لیگ اروپا صعود کند.

بنابراین از پنج نماینده فوتبال انگلیس و لیگ برتر، چهار تیم از تورنمنت‌های اروپایی حذف شدند و تنها استون ویلا هنوز در این رقابت‌ها باقی‌مانده است.

عملکرد تیم‌های لیگ برتری در این هفته در رقابت‌های اروپایی

❌ حذف آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا)
❌ حذف منچسترسیتی (لیگ قهرمانان اروپا)
❌ حذف لیورپول (لیگ اروپا)
❌ حذف وست‌هم (لیگ اروپا)
✅ صعود استون ویلا به عنوان تنها نماینده باقیمانده انگلیس

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • فرانسه از هیچکس بیشتر از دیبو متنفر نیست!‏
  • قانون جالبی در فوتبال که نمی‌دانستید!
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)