Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقیان شهردار ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ گفت: با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی و ورود یک سامانه بارشی از امروز به استان ایلام، شهرداری ایلام آمادگی کاملی در مواجهه با بارش سنگین برف و باران دارد.

او ادامه داد: بدین منظور در هنگام بارش برف حدود ۱۰ دستگاه کمپرسی و با همراهی ۵۰ نفر نیروی انسانی کار نمک پاشی را در سطح گذر‌ها و خیابان‌های شهر ایلام بر عهده خواهند داشت تا شهروندان گرامی در هنگام بارش برف و باران در هنگام تردد در سطح معابر با مشکل خاصی مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان اظهار کرد: در زمان بارش برف در سطح شهر ایلام، ۳ دستگاه گریدر به جهت کار برف‌روبی دراین بازه زمانی در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: یک دستگاه مکانیزه نمک پاش نیز برای این منظور پیش‌بینی شده و علاوه بر آن در قسمت‌هایی از شهر یک سری باکس که حاوی شن و نمک هستند در قسمت‌های شیبدار قرار داده شده است.

شهردار ایلام مطرح کرد: از شهروندان گرامی نیز خواهشمندیم در کار نمک پاشی معابر همراهی لازم را با نیرو‌های شهرداری انجام دهند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ایلام بارش برف وقوع سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از بارش شدید تگرگ و صاعقه در کلانشهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، گفت: این سامانه بارشی روز پنجشنبه از استان خارج می‌شود و بیشترین فعالیت آن در مناطق شمال و شرق فارس است که شاهد بارندگی خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل بارش‌های رگباری و رعد و برق هشدار سطح نارنجی اعلام شده است، افزود: مشکل خاصی تاکنون در زمینه فعالیت این سامانه در فارس گزارش نشده است.

غلامی با بیان اینکه اوج بارش‌ها برای عصر امروز گزارش شده است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در تمام نقاط استان خبر داد و تاکید کرد: به دلیل مخاطرات این سامانه بارشی شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • این سد از بروز فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کرد
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی