Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۲۴ نفر در مازندران بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تغییری نکرد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۲ نفر بومی و ۱۲ نفر هم غیر بومی هستند افزود: از کل فوت شدگان ناشی از مسمومیت با گاز در ۹ ماهه امسال ۱۹ مرد و مابقی زن هستند و بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در شهرستان‌های ساری با ۶، نور با ۴ نفر بیشترین و شهرهای نکا و بابلسر هر کدام با یک مورد کمترین فوتی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباسی تصریح کرد: طبق آمار مراکز پزشکی قانونی استان آذر با ۸ و فروردین با ۵ نفر بیشترین ماه و مهر با یک فوتی کمترین فوتی ناشی از مسمومیت با گاز در آن ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان افزود: با توجه به اینکه مرگ‌های ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن عمدتاً در نیمه دوم سال به دلیل سرما، استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می‌یابد لذا به هموطنان توصیه می‌شود هنگام استفاده از وسایل گرمازا، به توصیه‌های ایمنی در خصوص سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایش و مسیر خروجی گاز مونواکسید کربن اطمینان حاصل کنند.

طبق آمار در سال گذشت ۴۱ نفر شامل ۳۲ مرد و مابقی زن براثر گاز گرفتگی با گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

کد خبر 4831120

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عباسی گازگرفتگی بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان سردار سلیمانی شهرکرد بوشهر ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه دهه فجر بیرجند راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در احکامی جداگانه مدیر انرژی و کربن این شرکت، مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و مدیرعامل شرکت گاز استان یزد را منصوب کرد.

به گزارش شانا، مجید چگنی در این احکام «ساجد کاشفی» را به‌عنوان مدیر انرژی و کربن شرکت ملی گاز ایران، «رضا نوری‌زاده» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و «حامد خواجوی» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان یزد منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران