Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه، امهال یک‌ساله و مجدد وام‌ها به تائید وزیر کشور رسیده و در انتظار تائید دولت است، گفت: بانک‌ها تا پایان سال وام‌های امهال شده را وصول نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، روز گذشته خبری در خبرگزاری فارس مبنی«حکایت یک بام و دو هوای مسئولان در کرمانشاه/ فشار بانک‌ها برای بازپرداخت اقساط وام زلزله‌زدگان + سند»  منتشر شد که در آن نامه‌ای از یکی بانک‌های استان که خواهان بازپرداخت اقساط معوق توسط مردم زلزله‌زده شده‌ بود را به تصویر کشیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص قضیه امهال وام‌ها و نامه پخش شده این بانک، اظهار داشت: امهال وام‌های مناطق زلزله دو ساله بوده و به پایان رسیده برای کمک به مردم استان یک‌سال دیگر مهلت پرداخت برای مردم استان را خواستار شدیم

هوشنگ بازوند افزود: هم اکنون درخواست و نامه‌ ما به تایید وزیر کشور رسیده و در انتظار تایید دولت است.

وی با بیان اینکه برای امهال مجدد وام های استان 510 میلیارد کمک دولت مورد نیاز است، افزود: دولت یا باید با بانک مرکزی توافق کند و یا به مجلس شورای اسلامی ارجاع کرده و به‌صورت قانون مصوب شود که در این صورت کمی زمان‌بر خواهد بود.

استاندار کرمانشاه متذکر شد: تا نتیجه نهایی هیچ یک بانک‌ها نباید تا پایان سال وام‌های امهال شده در زلزله را وصول کند و این موضوع را در جلسه شورای بانک‌ها خواهیم گفت درخصوص نامه پخش شده هم پیگیری کردیم و اصلاحیه تکذیبیه بانک منتشر خواهد شد.

وی در پایان به مردم استان قول داد که تمام تلاش خود را برای امهال یک سال دیگر بکار گیرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه بانک ها مجلس شورای اسلامی زلزله استاندار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با توجه به فروش 85 درصد از سهام دو باشگاه فرهنگی- ورزشی استقلال و پرسپولیس در فرابورس ایران،‌ یکی از مدیران بانک ملت در نامه‌ای به سازمان بورس، در این زمینه شفاف سازی کرد.

در این نامه شفاف سازی،‌ مریم لیلی دوست، مدیر امور مالی بانک ملت فاش کرد که خرید سهام باشگاه پرسپولیس مطابق آگهی واگذاری منتشره با پرداخت ۱۰ درصد مبلغ به صورت نقد و الباقی طی ۶ سال به صورت اقساطی بوده و اولویت تهاتر یا رد دیون است.

همچنین در این رابطه بانک صادرات در نامه شفاف‌سازی درباره خرید پرسپولیس خطاب به سهامداران اعلام کرده است، این بانک به دستور دولت و بانک مرکزی خریدار 5 درصد سهام باشگاه پرسپولیس شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898441

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود