Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@06:27:25 GMT

عدم پرداخت نفقه کار دست ستاره فوتبالی داد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۱۶۵۳

خرداد:ستاره چلسی با شکایت همسر سابقش ممکن است با محکومیت مواجه شود.

به گزارش خرداد از ایلنا، همسر سابق میچی باتشوایی، ستاره چلسی از او شکایت کرده و گفته که او حاضر نشده هزینه دختر دوساله‌شان را بدهد.

این مهاجم بلژیکی هفته‌ای 100هزار پوند درآمد دارد و پیش‌تر دادگاه حکم داده بود که او باید ماهانه مبلغی معادل 2067 پوند را به خیته فان‌درالست، همسر سابقش بپردازد اما این ستاره جام جهانی در دو ماه گذشته این مبلغ را پرداخت نکرده و در دفعات قبلی هم بارها این مبلغ را با تأخیر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیته 26ساله در میشلن، نزدیک آنتورپ به دادگاه رفته است. طبق قانون بلژیک، عدم پرداخت این دو هزینه به معنای «به حال خود رها کردن خانواده» است و فردی که این کار را انجام می‌دهد ممکن است تا شش ماه زندان برود و جریمه بپردازد.

پیر مونویل، وکیل باتشوایی گفته که تاکنون پرداخت‌ها به‌موقع بوده است و تقصیر نمایندگان این بازیکن بوده که این مشکل پیش آمده است. سوزی فان‌هوناکر، قاضی دادگاه رأی خود را در ماه بعد اعلام خواهد کرد و احتمال می‌رود باتشوایی تبرئه شود.

برچسب ها: نفقه ، فوتبال ، ستاره فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: نفقه فوتبال ستاره فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رای کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رای دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رأی پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم)
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • درخواست ترامپ برای تعویق برگزاری دادگاه رد شد