Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۴۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی اظهارداشت: هم‌اکنون ده‌ها پروژه با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی در مناطق مختلف این شهرستان در حال اجرا می‌باشد که تکمیل و افتتاح آنها تحول عظیمی در بحث سرمایه‌گذاری و اشتغال منطقه ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار نیر دهه فجر را بهترین فرصت برای آشنا کردن مردم با خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: با  بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ، خدمات مناسبی به مردم ارائه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم، بیان‌کرد: در این سال وارد مرحله خودسازی، جامعه‌پروری و تمدن‌سازی شده و در راستای عدالت‌خواهی، فسادستیزی، ساده‌زیستی و پذیرش خطای متواضعانه حرکت خواهیم کرد.

امامی تشریح‌کرد: امسال اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام در اولویت قرار دارد و حضور مردم در تمام صحنه‌ها بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، به تمام جهانیان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان خواهد داد که همچنان رهرو انقلاب و حامی نظام اسلامی هستند.

امامی فرماندار نیر با اشاره به اینکه خدمات دولت باید در دهه فجر به اطلاع عموم مردم در بخش‌های مختلف برسد، اظهارداشت: مسوولان و روسای کارگروه‌های شهرستان باید با برنامه‌ریزی دقیق از این فرصت برای بیان خدمات دولت به مردم از طریق رسانه‌ها اقدام کنند. 
شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها افتتاح طرح پروژه ساختمانی اردبیل گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح پروژه ساختمانی اردبیل گام دوم انقلاب افتتاح طرح پروژه ساختمانی اردبیل گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود

مهدی بندرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از افتتاح دو پروژه در شهرستان دامغان همزمان با سفر هیأت دولت به استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: کارخانه صنایع فروآلیاژ که یکی از مهم‌ترین صنایع مورد نیاز کشورمان محسوب می‌شود، در زمره این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان نیز فردا با حضور مسئولان در شهرستان دامغان افتتاح می‌شود، افزود: بازدید قطعه اول باند دوم دامغان _ معلمان و مجتمع فولاد کویر از جمله برنامه‌های مسئولان و اعضای هیأت دولت در شهرستان دامغان است.

فرماندار دامغان با اشاره به حضور وزرا و اعضای کابینه سیزدهم در شهرستان‌های استان سمنان همزمان با سفر دوم استانی هیأت دولت به استان بیان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فردا مهمان مردم دامغان خواهد بود و شورای داری شهرستان با حضور وی، برگزار می‌شود.

کد خبر 6081373

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی