Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائمی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای دانشجویان در جهت رفع نیازهای جامعه از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان است، گفت: بیش از یکصد دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان فارغ التحصیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «مرتضی قائمی»  در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۶۶ و فارغ‌التحصیلی بیش از یکصدهزار دانشجو از استان همدان گفت: این دانشجویان در رشته‌های مختلف و مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فارغ‌التحصیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: سیاست‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی رفع نیازهای جامعه، توسعه حوزه کاربردی و پژوهشی، افزایش رشته‌های مورد نیاز کشور، تمرکز بر طرح‌ها و فعالیت‌های مرکز رشد و تامین نیروی انسانی زبده در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه حدود یکصد دوره مهارتی همزمان با ترمه جدید در این دانشگاه آموزش داده می شود ، اظهار داشت : امکان تحصیل همزمان دو رشته نزدیک به هم نیز در دانشگاه فراهم شده است و همچنین موافقت اصولی رشته پزشکی برای نخستین بار در این دانشگاه نیز اخذ شده است.

 

وی در ادامه به فعالیت های فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی راهیان نور، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری یادواره شهدا دانشجو، برگزاری طرح حیات طیبه با شرکت 400 دانشجو از برخی فعالیت های این دانشگاه است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان کرد: حدود 400 نفر هیات علمی، 600 نفر کارمند، و 17 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر استان همدان مشغول به تحصیل هستند.

 

قائمی با اشاره به اینکه در سراسر استان همدان 4 واحد دانشگاه آزاد اسلامی و 8 مرکز در حال فعالیت هستند، گفت: جامعه هدف شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی بالای 2 هزار نفر دانشجو هستند.

 

فعالیت سه مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

 

وی از فعالیت سه مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد همدان طی امسال خبر داد و در ادامه از انعقاد تفاهمنامه علمی و همکاری با مجموعه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: اختراعات و اکتشافات خوبی نیز در دانشگاه داشتیم .

 

وی با بیان اینکه طرح‌های پژوهشی درون‌دانشگاهی متعددی در استان داریم گفت: ۱۴ طرح پژوهشی برون‌دانشگاهی نیز با شرکت‌ نفت، شرکت قطعه‌سازی، شهرداری و... در حال انجام است.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد فعالیت های مسجدی مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد ایجاد رشته های جدید استان همدان دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ صبح امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در راستای سلسله دیدارها و نشست های خود با مدیران و اساتید دانشگاه های استان و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان، با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، پیگیر دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف شد.

محمدطیب صحرایی سپس بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام والای این شهدا ادای احترام نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه روند حضور چندساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی‌مهندسی این دانشگاه، در نشستی صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرد و به سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داد.

در این نشست، چند ر از اساتید و دانشجویان به نمایندگی از حاضران و مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی این دانشگاه نقدها، نظرات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح نمودند و پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228109 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا