Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:06:03 GMT

آغاز پویش «سیل مهربانی» در مدارس فارس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۱۷۵۳

آغاز پویش «سیل مهربانی» در مدارس فارس

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از آغاز پویش سیل مهربانی در مدارس فارس خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور پویش سیل مهربانی همکلاسی‌ها امروز اول بهمن ماه در مدارس فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن کلاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش سیل مهربانی دانش‌آموزی علاوه بر یاری رساندن به سیل‌زدگان، یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که برای تمام دانش‌آموزان کشور درس مهربانی، همدلی و همیاری و نوع‌دوستی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز همزمان با سراسر کشور راس ساعت 10 صبح این پویش در مدارس آغاز و تا فردا 2 بهمن‌ماه کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان و معلمان فارس در مدارس جمع‌آوری و در روزهای 5و6 بهمن ماه مناطق و شهرستان‌های فارس، کمک‌های جمع‌آوری شده را به مرکز استان تحویل و پس از آن در روز 8 بهمن‌ماه کمک‌های جمع‌آوری شده برای هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی با حضور فعالانه خود در این پویش منش‌های تشکیلاتی را مرور و درس زندگی می‌آموزند.

به گفته‌ کلاری، اقلام مورد نیاز سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان پس از جمع‌آوری، بسته‌بندی و از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی این اقلام را شامل پوشاک، پتو، زیرانداز، مواد خوراکی و غذای بسته‌بندی شده با تاریخ مصرف مدت دار، انواع لوازم بهداشتی و نوشت افزار دانست.

بارش باران سیل ‌آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه ۱۹ دی آغاز شده، شرایط را در سیستان و بلوچستان وخیم‌ کرده به طوری که میزان بارش‌ها در جنوب استان نسبت به سال گذشته ۲۶ برابر شده است و سرریز شدن آب از پشت سدهای این استان را در پی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان سیل مدارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیر آموزش و پرورش خلخال در آیین اهدای ۱۰۰دست لباس کار به دانش آموزان دبیرستان آزادگان روستای خوجین از توابع بخش مرکزی خلخال گفت: حاج صفا نوری خیر نیکوکار خلخالی که پیش از این ۲ هزار دست لباس دانش آموزی به مدارس خلخال اهدا کرده است، امروز نیز ۱۰۰ دست لباس کار مخصوص کارگاه در اختیار دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی آزادگان خوجین خلخال قرار داد.
مستقیم حسینی به اهمیت مشارکت خیرین در ساخت و احداث مدارس و یا کمک به تجهیز و تامین امکانات تحصیلی دانش آموزان مدارس اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی هرگونه کمک مالی خیرین به صورت‌های مختلف از جمله تامین لباس و یا امکانات و تجهیزات کمک آموزشی دانش آموزان می‌تواند فضا و زمینه تحصیل دانش آموزان را مساعدتر کند.

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳ !
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳!
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه