Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل، گفت: ۶ هزارو ۵۰۰ هکتار از شالیزار‌های شهرستان آمل پارسال تحت پوشش بیمه شالیزاری قرار گرفته و پیش بینی می‌شود در سال زراعی پیش رو با استقبال کشاورزان سطح بیمه به ۱۰ هزار هکتار افزایش یابد.
او افزود: بیمه به عنوان یک ابزار مناسب مدیریت ریسک، تنها راهکار حفاظتی از کشاورزان در برابر حوادث غیر مترقبه و جبران کننده بخشی از خسارات وارده احتمالی است که می‌تواند کشاورزان را به تولید دلگرم و امیدوار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با تأکید برضرورت افزایش و گسترش پوشش بیمه‌ای در بخش کشاورزی گفت: علیرغم عدم استقبال مناسب بهره برداران از مقوله بیمه، توسعه سطح بیمه محصولات کشاورزی از سیاست‌ها و اولویت‌های این مدیریت بوده و سعی شده با تمرکز فعالیت‌های آموزشی ترویجی و همایش‌های دهیاران و اعضای شورای اسلامی در این راستا گامی موثر برداشته شود.
اسلامی بر اهتمام و تعهد کارشناسان پهنه در اطلاع رسانی و توجیه بهره برداران در زمینه اهمیت بیمه تاکید نمود و افزود: تمام کشاورزان باید برای بیمه کردن محصولات کشاورزی خود اقدام کنند چراکه تنها اهرم حمایت از کشاورزان و بهره برداران در مواقع بحران و حوادث، بیمه محصولات کشاورزی است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی آمل بیمه شالیزاری شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  کشاورزان قزوین، نسبت به کم شدن حقآبه از کانال آب کشاورزی، انتقاد دارند.
کشاورزان معتقدند سال گذشته حقآبه قزوین از سد طالقان، به کمتر از یک سوم کاهش یافت و خسارات فراوانی به مزارع و باغات وارد کرد.
کشاورزان می‌گویند: امسال هم رهاسازی اب از سد طالقان با تاخیر اتفاق افتاد که این مسئله مزارع گندم، جو، کلزا و ... را دچار خسارت کرده است. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار شالیزار آمل
  • کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند
  • اولین نشای برنج در مازندران انجام شد
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • نشاکاری ۱۰ درصد شالیزار‌های فریدونکنار
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی