Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@14:07:54 GMT

ابهام در برگزاری فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۱۸۱۴

ابهام در برگزاری فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ پس از تصمیم کنفدراسیون فوتبال این قاره مبنی بر میزبانی تیم‌های ایرانی از حریفان خود در زمین بی‌طرف برگزاری این رقابت‌ها را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. از سویی تیم‌های ایرانی اعلام کردند در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار به اجرایی کردن تصمیم خود داشته باشد از لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهند کشید و فقط در کشورشان از تیم‌های میهمان میزبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش روزنامه استاد الدوحه قطر، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری دیدارهای تیم‌های ایرانی استقلال و شهر خودرو برابر حریفان کویتی و بحرینی در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان به جای تهران و مشهد باید در قطر برگزار شوند. تیم‌های برنده این بازی‌ها به مصاف تیم‌های قطری الریان و السیلیه خواهند رفت.
روز گذشته نیز نمایندگان ایران به صورت رسمی با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند فقط در کشورمان از حریفان خود میزبانی خواهند کرد.

256 251

کد خبر 1344423

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد

شهردار محمودآباد گفت: دومین جشنواره استانی فرهنگی و هنری طنزواره «میرماه» به میزبانی محمودآباد آغاز شد.

مهدی اختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره استانی طنزواره میرماه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پس از استقبال هنرمندان مازندران به میزبانی محمودآباد از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تا روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ادامه دارد، افزود: در این دوره این رقابت‌ها در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و استندآپ کمدی در حال برگزاری است و شهرداری محمودآباد با رویکرد حمایت از هنرمندان مازندرانی میزبانی برگزاری طنزواره را برعهده گرفته است.

شهردار محمودآباد ادامه داد: سیاست و رویکرد ما در برگزاری این دوره بر پایه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی بین نوجوانان و جوانان و آشنایی نسل جوان جامعه با جرایم اینترنتی و خطرها و پیامدهای احتمالی آن است.

اختیاری خاطرنشان کرد: امسال با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و نوجوان در هنر طنز، بخش استندآپ کمدی را در رده سنی نوجوانان نیز اضافه کردیم.

کد خبر 745575

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر