Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قهرمان کشتی جهان و المپیک گفت: تمرینات بدنسازی را شروع کرده‌ام و شرایطم رو به بهبود است. تاریخ انتشار: 09:32 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۸۵۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن یزدانی قهرمانی کشتی جهان و المپیک در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: بعد از جراحی زانویم، با کمک مربیان و پزشکان فعلا تمرینات بدنسازی سبک را آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا شرایط مناسب و لازم را برای بازگشت به میدان قبل از المپیک توکیو بدست آورم و شرایطم روز به روز بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: تحلیل و بررسی تورنمنت کشتی آزاد ایتالیا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی حسن یزدانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان امروز جمعه ۳۱ فروردین، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ نشان برنز جهان، در مرحله نیمه نهایی با نتیجه قاطع ۱۱ به صفر مقابل نورکجا کایپانوف دارنده نشان نقره جهان از قزاقستان به برتری رسید و سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     امامی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.   در ادامه این رقابت ها، امیرعلی آذرپیرا سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل گانخویاگ گانباتار از مغولستان به میدان می‌رود.   احمد محمدنژاد جوان دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که صبح امروز جمعه با شکست ۱۴ بر ۳ مقابل حریفی از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.   کشتی آزاد ایران پیش از این در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود.

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس جدی شد
  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد