Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@09:15:25 GMT

قیمت جهانی طلا امروز ۹۸/۱۱/۰۱

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۱۸۵۱

قیمت جهانی طلا امروز ۹۸/۱۱/۰۱

رویداد۲۴ به نقل از رویترز، در حالی که به دلیل نگرانی از شیوع یک ویروس مرگبار در چین و تنش‌ها در خاورمیانه سرمایه گذاران به دنبال محلی امن برای سرمایه گذاری می‌گردند و تجار در انتظار تصمیمات جدید بانک مرکزی ژاپن هستند، قیمت طلا امروز به بالاترین رقم در طی حدود ۲ هفته گذشته رسید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا اوایل امروز تا رقم ۱۵۶۷ دلار و ۱۹ سنت بالا رفت، اما بعدا با اندکی تعدیل و رشد ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصدی نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به ۱۵۶۵ دلار و ۳۶ سنت رسید. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز با ۰.۴ درصد رشد به ۱۵۶۶ دلار رسید.

شیوع یک نوع ویروس جدید کرونا که اکنون به شهر‌های بزرگ چین از جمله پکن و شانگ‌های نیز سرایت کرده و مواردی از آن در کشور‌های منطقه نیز مشاهده شده موجب نگرانی سرمایه گذاران و بازار‌های مالی شده است. بیشتر بخوانید: قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا روز گذشته در همین حال، روز سه شنبه ۳ موشک کاتیوشا به سوی منطقه سبز بغداد، محل استقرار ساختمان‌های دولتی و سفارتخانه‌های خارجی شلیک شد. ۲ موشک در نزدیکی سفارت آمریکا فرود آمده است.

بانک مرکزی ژاپن امروز قرار است سیاست پولی خود را اعلام کند و انتظار می‌رود سیاست خود را بدون تغییر حفظ کرده و خوش بینی محتاطانه‌ای را در مورد چشم انداز اقتصاد جهانی ابراز دارد.

یک مقام صندوق بین المللی پول دیروز گفت، به نظر می‌رسد که رشد اقتصاد جهانی به کف خود رسیده، اما هیچ نشانه‌ای از ترمیم اقتصادی دیده نمی‌شود و ریسک‌های مختلف از تنش‌های تجاری گرفته تا شوک‌های زیست محیطی موجب شده تا چشم انداز اقتصاد جهانی نامطمئن به نظر برسد. منبع: تسنیم لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qSj خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: قیمت هر اونس طلا رویداد24 قیمت جهانی طلا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت طلا در راه است ؟

به گزارش پارس نیوز به نقل از تیتر کوتاه ، قیمت طلا به عنوان یکی از محبوب‌ترین فلزات قیمتی جهان، تحت تأثیر چندین عامل اقتصادی و جهانی قرار دارد. افزایش یا کاهش قیمت طلا معمولا به سیاست‌های پولی دولت‌ها، تقاضا و عرضه جهانی، شرایط اقتصادی و همچنین نوسانات در بازارهای مالی بستگی دارد. با توجه به مواجهه با مخاطرات مالی و نوسانات اقتصادی، طلا به عنوان یک ابزار حفظ ارزش و سرمایه‌گذاری جذاب محسوب می‌شود.

دیروز (ششم فروردین ماه) قیمت انس جهانی طلا ۷ دلار افزایش داشت و به ۲۱۷۱ دلار رسید اما در بازارهای داخلی قیمت طلا کاهشی بود؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۹ هزار تومان کاهش به ۳ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان رسید اما قیمت تغییر خاصی نداشت و سکه همچنان در کانال ۳۹ میلیونی قرار دارد. پیش‌بینی قیمت طلا ۷ فروردین ماه

ر حالی که با شروع بازارهای جهانی قیمت انس افزایش داشت اما قیمت طلا در بازار داخلی کاهش یافت که دلیل آن کاهش نرخ دلار بود. با توجه به قرار گرفتن در ایام نوروز و کاهش تقاضا به نظر می رسد در روزهای آینده اگر قیمت دلار کاهش داشته باشد باید منتظر کاهش قیمت طلا نیز بود. 

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • این بازار سال ۱۴۰۳به گزینه مهم سرمایه‌گذاران بدل شد / کدام بازار سود بیشتری دارد؟
  • قیمت دلار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۲
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد
  • قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد
  • ریزش قیمت طلا در راه است ؟