Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ـ مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: برگزاری ۵۰ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان و دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان از دیگر فعالیت‌های بخش پرورشی و تربیتی هستند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری شامگاه گذشته ۳۰ دی‌ماه در شورای آموزش و پرورش استان با ضروری خواندن مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها برای اجرای سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش، اظهار کرد: خواستار مشارکت بیش از پیش خانواده‌ها با مدارس در راستای این هدف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح فعالیت‌های هسته گزینش پرداخت و گفت: همکاران شاغل در هسته گزینش، در سال جاری به بررسی صلاحیت دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان، نیروهای حق‌التدریس، شاغلان در مدارس غیر دولتی و افراد مشمول ماده ۲۸ پرداختند.

قائدامینی ادامه داد: بر اساس آمار، ۷۵۹ پرونده مربوط به دانشجویان ورودی دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت که ۳۲۰ نفر جذب دانشگاه شدند، همچنین در بخش شاغلان مدارس غیردولتی سه هزار و ۵۸۵ پرونده بررسی شد، ضمن اینکه ۲۱۳ نفر نیز از مستخدمان نهضت سوادآموزی و پیش‌دبستانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های حوزه پرورشی و فرهنگی، گفت: سازماندهی و توانمدنسازی نیروهای انسانی حوزه پرورشی، برگزاری جشنواره‌های برتر تربیتی با هدف کسب تجارب، برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی از مهم‌ترین اقدامات این بخش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: کسب رتبه دوم کشوری در سازماندهی نیروهای انسانی حوزه پرورشی و کسب دو رتبه در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی از دیگر فعالیت‌های این بخش است.

فعالیت 15 آموزشگاه شاهد در استان

قائدامینی در تشریح مراحل ثبت‌نام در مدارس شاهد استان، بیان کرد: دو هزار و ۱۷۵ نفر جهت تحصیل در مدارس شاهد استان در سامانه سجا ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک‌هزار و ۱۵۴ نفر پذیرفته و در ۱۵ آموزشگاه شاهد سراسر استان مشغول به تحصیل شدند.

وی تأکید کرد: برگزاری ۵۰ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان و دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان از دیگر فعالیت‌های بخش پرورشی و تربیتی هستند.

قائدامینی تصریح کرد: در حوزه معاونت توسعه برنامه‌ریزی و مدیریت مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام مرابحه به فرهنگیان پرداخت شد.

رتبه‌بندی بیش از ۱۳ هزار فرهنگی چهارمحال‌وبختیاری

وی در خصوص صدور احکام طرح رتبه‌بندی فرهنگیان، گفت: این طرح با مشکلاتی مواجه شد از جمله اینکه شامل کارکنان اداری، خدماتی و انبارداران هنرستان‌ها نمی‌شود، ضمن اینکه طرح تعجیل در اختصاص رتبه به شاغلان مناطق محروم که استان ما را نیز شامل می‌شد، در این طرح حذف شد که نارضایتی همکاران را به دنبال داشت.

قائدامینی تأکید کرد: مشکلات طرح رتبه‌بندی توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان احصا و طی نامه‌ای به وزارت‌خانه اعلام شد، باید گفت که از مجموع ۱۴ هزار و ۶۱۱ نفر، برای ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر حکم رتبه‌بندی صادر شده است.

وی از پرداخت ۹۰ میلیارد تومان دیون پاداش خدمت بازنشستگان سال ۹۷ خبر داد و گفت: دیون حق‌التدریس تا پایان سال ۹۳ و پرداخت دیون حق‌الزحمه امتحانات تا پایان سال ۹۷ از دیگر فعالیت‌های حوزه معاونت، پشتیبانی و توسعه و مدیریت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش سند تحول بنیادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست آموزش و پرورش استان در آیین آغاز ساخت یک مدرسه و بهره برداری از ۴ باب زمین چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی گفت: برای ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای دره خرزهره در بخش ممبی شهرستان بهمئی یک میلیارد تومان اختصاص یافت.
جمالی افزود: این مدرسه تا شهریورماه آینده ساخته می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: این مدرسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع برای حدود ۱۰۰ دانش آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.
حسینی افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی هم با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱، عملیات ساخت ۴ زمین چمن مصنوعی دانش اموزی در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شد گفت: با این اقدام سرانه فضا‌های ورزشی در بهمئی طی ۲ سال اخیر از ۵۰ به ۸۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است و در آینده افزایش بیشتری خواهد داشت.
مسعود فرحبخش اعتبار هزینه شده در این ۴ طرح ورزشی را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳