Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بارش برف که از دیروز در نیشابور شروع شده است، این شهرستان را سفید پوش کرد.

بیشینه دما امروز نیشابور ۲+ و کمینه آن ۳- است.


          انتهای پیام//ر.ح.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف آب و هوا برودت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،آیت الله لطف الله دژکام، امروز ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان افزود: این عملیات کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار کرد.
وی، با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: این اعلام وفاداری از ناحیه شما ارتشیان و نظامیان در رده‌ها و درجات مختلف از کسی که افتخار سربازی وظیفه را دارد تا فرماندهان، امروز مایه افتخار شما و عظمت در پیشگاه خدا و اولیای خداوند است و همه مردم آزاده جهان امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم به واسطه شما برافراشته شده است.
آیت الله دژکام افزود: اتفاق دیگری که در روز ارتش شاهد آن هستیم، اعلام قدردانی مردم از سربازان دلیر و مبارزان ارتش جمهوری اسلامی است که در آب های بین المللی، در آسمان جهان و مرزهای ایران با عظمت و اقتدار از عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند و ما به عنوان بخشی از نمایندگان مردم قدردان عزیزان ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

دیگر خبرها

  • پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم | هنوز باورتان نشده همه چیز تمام شده؟
  • کنایه فرمانده بلندپایه ارتش به اسرائیل و حامیانش /هنوز باورتان نشده است؟!
  • جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت خمبی گرمه
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت‌ خمبی گرمه
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • جلوه گری شکوفه‌های بهاری در دل طبیعت بوئین میاندشت + فیلم
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است
  • حجاب در خدمت سلامت روان جامعه