Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که این جنبش مسئولیت حمله موشکی اخیر به مواضع نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن در مأرب را نمی پذیرد.

قدس آنلاین؛ به نقل از المنار، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که این جنبش مسئولیت حمله موشکی اخیر به مواضع نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن در مأرب را نمی پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر ما این عملیات را انجام داده بودیم علنی اعلام می کردیم.

لازم به ذکر است که شنبه شب پایگاه نظامی متعلق به شبه‌نظامیان طرفدار منصور هادی در شهر مأرب هدف حمله موشکی قرار گرفت که بر اثر آن، ۱۱۶ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

دوشنبه شب هم مقر فرماندهی منطقه سوم نظامی نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست «عبدربه منصور هادی»‌ در شهر مأرب واقع در شرق این کشور، هدف حمله موشکی قرار گرفت.

ارتش یمن مسئولیت حملات موشکی دوشنبه شب و همچنین شنبه شب را بر عهده نگرفته‌ و هنوز مشخص نیست که چه گروهی این حملات موشکی را انجام داده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن جنبش انصارالله یمن محمد البخیتی مأرب جنگ عربستان در یمن تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات بامدادی حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها

حزب الله لبنان در نخستین ساعات بامداد امروز مواضع صهیونیست‌ها را در دو شهرک اشغالی شومیرا و شلومی هدف حمله موشکی قرار داد.

به گزارش مشرق و به نقل از المنار، حزب الله لبنان نخستین ساعات بامداد امروز سه‌شنبه مواضع رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داد.

در دو بیانیه جداگانه حزب الله درباره این حملات آمده است: در راستای حمایت از ملت استاور فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و همچنین پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و خانه‌های غیرنظامیان در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز سه شنبه به وقت محلی دو ساختمان محل استقرار نظامیان اشغالگر را در دو شهرک شومیرا و شلومی با سلاح مناسب موشکی هدف قرار داد.

این بیانیه حزب الله در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی شلومی خبر دادند.

حزب الله لبنان روز گذشته هم برای اعلام حمایت از ملت مظلوم غزه چندین مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات آنها را هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار داد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ببینید | حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • پایبندی حماس به مواضع اصلی در مورد آتش‌بس
  • حمله حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در شهرک «آویویم»+ فیلم
  • حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
  • حملات بامدادی حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها
  • ادعای انگلیس درباره حمله سایبری نهادهای وابسته به پکن