Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:29:59 GMT

۴۳ میلیارد ریال برای عمران شهری باشت هزینه شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۱۹۱۳

۴۳ میلیارد ریال برای عمران شهری باشت هزینه شد

لطف الله موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور، سنگ فرش معابر، اجرای سیل بند، جدولگذاری، مبلمان شهری، ساخت پل فلزی هزینه شد.

وی بیان کرد: ۱۱ طرح درحوزه عمران شهری در این شهر در دست اجراست که تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها سیمای باشت را متحول می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهار داشت: تعدادی از این طرح‌ها تکمیل پارک های کوهستان،جنگلی و ساحلی، ساخت ۲ پارک محله ای، فاز دوم بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور، پارک بانوان، سنگ فرش و آسفالت معابر و بهسازی مسیرهاست.

وی گفت: ۲۰ هزار متر مربع سنگ فرش معابر و پیاده روهای با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال امسال انجام شد.

موسوی ابراز کرد: همچنین سه هزار  متر جدول گذاری در معابر فرعی و اصلی این شهر امسال با اعتباری بیش از سه میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی تصریح کرد: پارک کوهستان شهر باشت در زمینی به مساحت پنج هکتار در دست اجراست که تاکنون برای این طرح ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

موسوی ادامه داد: برای تکمیل  فاز دوم این طرح بیش از  ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

شهردار باشت گفت: ساخت ترمینال باشت در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع هم اکنون در دست اجراست.

وی پارک جنگلی  را یکی دیگر از طرح های در دست اجرای در شهر باشت اعلام کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت یک هکتار در دست اجراست که تاکنون سه میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده و برای فاز دوم این طرح سه میلیارد دیگر اعتبار نیاز است.

موسوی بیان کرد: بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور سردار درخشان بعد از ۳۵ سال اجرا شد.

وی طول این خیابان را ۵۰۰ متر اعلام کرد و گفت: برای اجرای فاز اول این طرح۱۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد .

موسوی افزود: پارک ساحلی باشت با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در دست اجراست.

وی ابراز کرد: در صورت تامین ۱۰میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی پارک بانوان این شهرستان هم آغاز خواهد شد.

در دولت تدبیر و امید بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های شهر باشت آسفالت شده است.
افزایش سرانه فضای سبز شهری از ۲.۷ مترمربع در سال ۹۲ به ۶ مترمربع در سال ۱۳۹۶ از دیگر دستاوردهای توسعه شهری باشت در چهارسال گذشته است.
باشت مرکز شهرستان ۲۴ هزار نفری باشت با ۱۰هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها باشت مدیریت شهری اعتبار عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشت مدیریت شهری اعتبار عمرانی باشت مدیریت شهری اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد

ابراهیمی گفت: عملیات عمرانی  بازگشایی ایل‌ راه های عشایری با اعتبار ۱۰۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انجام شد و مرمت و بهسازی ایل‌ راه‌های عشایر به‌ طور مستمر در سال ادامه دارد.

وی همچنین گفت: سال گذشته آبرسانی سیار به پنج هزار و ۱۷۳ خانوار عشایر با حجم ۱۲۰ هزار و ۵۴۴ متر مکعب انجام شد و تامین نهاده های دامی به میزان ۲۴ هزار و ۶۲۸ تن، توزیع نفت سفید به میزان ۲۵۳ هزار و ۷۴۰ لیتر و توزیع ۲ هزار و ۳۱ سیلندر گاز مایع از دیگر اقدامات است.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی از تجهیز پنج چاه آب شرب با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، مرمت و بهسازی چاه مالداری، چشمه و کمک به منابع آبی ۲۲۴ مورد با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال خبر داد و افزود: ۱۵ آب انبار و آبشخور دامی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال احداث شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط ناپایدار جوی در فصل بهار، درخصوص اطلاع‌رسانی به موقع به عشایر برای پرهیز از اتراق در مسیل‌ها و ارسال پیامک هشدار جوی توسط اداره کل امور عشایر استان اقدام می‌شود.

ابراهیمی گفت: در استان خراسان جنوبی معمولا کوچ بهاره از ابتدای اسفند شروع می‌شود و استقرار عشایر تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط خشکسالی حاکم بر اکثر نقاط قابل دسترس، حدود چهار هزار خانوار اقدام به کوچ می‌کنند که عمدتا درون استانی است.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: حدود هزار خانوار کوچ برون استانی بیشتر به استان خراسان رضوی و تعداد محدود به استان‌های کرمان و سمنان کوچ دارند.

جمع کل راه‌های استان خراسان جنوبی بیش از ۱۷ هزار کیلومتر شامل راه‌های اصلی و فرعی، راه‌های روستایی آسفالت، شوسه و خاکی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد