Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خود برای تغییر بافت جمعیتی قدس، ملک و منزل یک خانواده فلسطینی را که هزاران متر مساحت داشت به نفع یک جمعیت شهرک‌سازی صهیونیستی مصادره کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادگاه رژیم صهیونیستی منزل مسکونی یک خانواده فلسطینی در «سلوان» واقع در جنوب قدس را به نفع جمعیت شهرک‌سازی «عطیرت کوهنیم» مصادره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، منزل مسکونی مذکور سه طبقه بوده و هفده نفر از جمله زنان و کودکان ساکن آن بوده‌اند اما این خانواده را مجبور به تخلیه کرده‌اند.

در حالی که مرکز اطلاعاتی «وادی حلوه» در سلوان اعلام کرده این خانواده دهها سال است که زمین و خانه را به اسناد رسمی خریداری کرده‌اند، جمعیت شهرک‌سازی مذکور از سال۲۰۱۶ ادعای مالکیت این ملک را کرد.

ملک مصادره شده پنج هزار دونم (هر دونم حدود هزار متر) مساحت دارد، در محله «بطن الهوای» سلوان است و رژیم صهیونیستی مدعی است که مالکیت آن به یهودیان یمنی در سال ۱۸۸۱ بازمی‌گردد.

روزنامه «هاآرتص» در گزارشی در همین باره نوشت، جمعتی صهیونیستی یاد شده دنبال تخلیه ۷۰۰ فلسطینی دیگر از خانه‌هایشان است و این اولین گام آنها در این مسیر است.

از سوی دیگر، ادامه حفاری‌های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی بویژه محله‌ای نزدیک به مسجدالاقصی منجر به ایجاد شکاف‌های گسترده در منازل فلسطینی‌ها شده است.

 در همین زمینه رژیم صهیونیستی دیروز به ساکنان ۱۰ منزل فلسطینی در محله «باب السلسله» قدس اشغالی اخطار تخلیه داده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی زنان خانواده کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، خبرگزاری سما اعلام کرد که «عبدالرحیم عبدالکریم عامر» اسیر فلسطینی امروز در زندان پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

او پانزدهمین اسیر فلسطینی است که از آغاز جنگ غزه در داخل زندان‌های غزه به شهادت رسیده است.

رژیم اسرائیل همچنان به تخلفات علیه اسیران فلسطینی ادامه می دهد و اسیران فلسطینی زیر شدیدترین شکنجه ها در زندان های این رژیم قرار دارند.

تعداد اسیران فلسطینی بیمار در زندان های رژیم اشغالگر اسرائیل بیش از ۶۰۰ نفر است و ۲۴ نفر از آنها مبتلا به سرطان و تومور با درجات مختلف هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • گروه‌های فلسطینی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • تحلیلگران: اسرائیل از شهرک‌نشین‌ها برای تخلیه کرانه‌باختری از فلسطینی‌ها استفاده می‌کند
  • حضور فرماندار تبریز در منزل هوادار فقید تراکتور
  • آیت الله اعرافی در منزل شهیدالقدس «محسن صداقت» حضور یافت
  • شهادت اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی
  • ببینید | شش ماه جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار
  • شش ماه جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام + فیلم