Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تشریح اهم اقدامات این قرارگاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: هزار سری لوازم خانگی در بین سیل‌زدگان چابهار و کنارک از سوی این قرارگاه توزیع شده است.

سردار محمد مارانی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اقدامات قرارگاه قدس در امدادرسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد و گفت: از همان ساعات اولیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با همه امکانات در خدمت مردم سیل‌زده در سطح استان بوده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با تأکید بر اقدامات نیروی زمینی سپاه در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی در سطح استان و در مناطق سیل‌زده ادامه داد: ۱۵ هزار بسته برنج، ۱۵ هزار تخته پتو، ۶۰ هزار پرس غذای گرم در بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اقدامات لجستیکی و امدادی این قرارگاه یادآور شد: هزار سری لوازم خانگی در بین سیل‌زدگان مناطق حومه چابهار و کنارک از سوی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه توزیع شده است.

مارانی با اشاره به خدمت‌رسانی بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده ادامه داد: تیم‌های خودکفایی و امدادگر پزشکی قرارگاه قدس و معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه به استعداد یک گردان در مناطق سیل‌زده مشغول خدمت‌رسانی هستند. خدمت پزشکی و دندان‌پزشکی رایگان، توزیع دارو، انجام عمل‌های جراحی ازجمله اقدامات تیم‌های پزشکی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده بوده است.

او خاطرنشان کرد: در حوزه اقدامات مهندسی تجهیزات مهندسی نیروی زمینی سپاه توانست ارتباط ده‌ها روستا را به یکدیگر متصل و مسیرهای اصلی را باز کند. لازم به ذکر است که صدها نیروی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به صورت تمام‌وقت مشغول خدمت‌رسانی هستند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: مردم نجیب، ولایتمدار و مقاوم ایران اسلامی شایسته بهترین‌ها هستند و ما به عنوان خدمتگزاران ملت با همه توان خدمات‌رسانی را در مناطق سیل‌زده تا بازگشت وضعیت به حالت عادی، ادامه خواهیم داد. 

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: سیل نیروی زمینی سپاه سردار مارانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم

نیروی‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، نیروی‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد