Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از سوی کادر فنی تیم ملی ۵ بانوی فوتسالیست خوزستانی به اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی دعوت شدند.

اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی از چهارم تا هفتم بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود و شهناز یاری، سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان، فرشته خسروی، فاطمه رحمتی، فاطمه پاپی، طاهره مهدی‌پور و الهام عنافچه از خوزستان را به این مرحله از اردوی تیم‌ملی فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران ملی‌پوش ایران خود را برای انجام ۲ بازی دوستانه با تیم‌ملی فوتسال روسیه در تهران آماده می‌کنند و این ۲ دیدار نیز اوایل اسفند برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بانوان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه

  به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اقبال افلاکی، رئیس انجمن کوهنوردی کارگران کشور درباره صعود نخستین تیم ملی بانوان به قله آرارات ترکیه اظهار داشت: در سال ۱۳۸۷ اولین تیم ۹ نفره کوهنوردی کارگری مردان را به قله برودپیک کشور پاکستان اعزام کردیم و بعد از این صعود موفق، موج عظیمی از کارگران زن و مرد به رشته کوهنوردی گرایش پیدا کردند. بر همین اساس در انجمن تصمیم گرفتیم تا نخستین تیم مستقل کوهنوردی بانوان کارگر را نیز تشکیل بدهیم.   وی افزود: با رایزنی که با فدراسیون ورزش کارگری داشتیم، فراخوان زدیم و نخستین اردوی تیم منتخب بانوان آذر ماه سال گذشته با همت هیأت ورزش کارگری استان تهران در قله کلکچال و تپه نورشهدا با حضور ۲۰ نفر برگزار شد. در استمرار کاری که از سال گذشته آغاز شد، امسال دو اردو را برای تیم بانوان پیش‌بینی کردیم.   رئیس انجمن کوهنوردی کارگران کشور در مورد برگزاری اردو‌های بانوان کارگر عنوان کرد: نخستین اردو نیز به میزبانی استان خراسان رضوی در قله بینالود خواهد بود و همچنین برنامه اردوی ما در مشهد، ضمن زیارت از آستان قدس رضوی و حرم امام رضا (ع) است. یک اردوی دیگر در قله خشچال استان قزوین خواهیم داشت و اگر اردوی قزوین میسر نشد، در دو قله کهار و ناز استان البرز انجام خواهد شد.   افلاکی خاطرنشان کرد: امیدواریم این تیم بانوان در تیرماه سال جاری به مناسبت عید غدیر خم به کشور ترکیه اعزام شود تا اولین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر کشورمان به قله آرارات به ثبت برسد و پرچم سه رنگ کشورمان در این قله به اهتزار دربیاید.

دیگر خبرها

  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی
  • آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور
  • وزیر با هدیه به اردوی تیم ملی فوتسال رفت (عکس)
  • نخستین اردوی تیم تپانچه جوانان و نوجوانان در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ ورزشکار