Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هاشم الکندی» روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا اعلام کرد که آمریکا از طریق عناصر مرتبط و وابسته خود می خواهد از اعتراض های عراق سوء استفاده کرده و بر راهپیمایی میلیونی که نیروهای ملی و گروه های مقاومت تحت عنوان «اخراج نیروهای اشغالگر از عراق» که جمعه آینده برگزار می شود، تاثیر بگذارد.
وی تاکید کرد که گروه های خرابکار و آشوب طلب بسیاری در میدان های اعتراضات مردمی عراق نفوذ کردند که در راس آنها آمریکا و شبکه های مرتبط با آن قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شبکه مطالعات راهبردی هدف و کارشناس مسایل سیاسی عراق گفت که پس از آن که برای معترضان مشخص شد که گروههای بسیاری در میان آنان نفوذ کرده اند و در راس آنها آمریکایی ها و گروههای مرتبط با این کشور قرار دارند تا بر تظاهرات موج سواری کنند اعتراض های مردمی با عقب نشینی زیادی مواجه شده است.
الکندی افزود که هدف از جهت گیری جدید و خشونت چند روز گذشته در عراق، سوء استفاده از اعتراضات مردمی و تحمیل تعطیلی ادارات رسمی به ویژه مدارس برخی مناطق بغداد و استانهای جنوب و همچنین خشونت علیه نیروهای امنیتی در پل سنگ و تحریک برای قطع راه ها در بغداد و دیگر استان ها اجرای پروژه نفوذ آمریکا و تحت فشار قراردادن مقام های عراقی برای جلوگیری از اخراج اشغالگران است.

وی ادامه داد که یکی دیگر از اهداف آمریکایی ها، به حاشیه بردن و تاثیر بر تظاهرات میلیونی نیروهای ملی و گروه های مقاومت مبنی بر «اخراج نیروهای اشغالگر از عراق» است که در ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۹۸) برگزار خواهد شد.
رئیس شبکه مطالعات راهبردی هدف گفت که انتظار می‌رود که تظاهرات روز جمعه میلیونی و بی سابقه باشد؛ این تظاهرات به عنوان تصمیم جدید مردم برای اخراج اشغالگر نیز پیامی نو و شاید آخرین پیام برای آمریکا خواهد بود که به قانون پارلمان عراق برای اخراج آنها و همچنین خواست دولت عراق نیز برای تحقق این مهم تمکین کند.
الکندی تاکید کرد که خواست ملت برای خروج آمریکایی ها درخواستی قانونی و ضمن ماده ۵۱ منشور ملل متحد است که به ملت ها این حق را می‌دهد در مقابل اشغالگر مقاومت کنند و ملت عراق در مقاومت خود که در سال ۲۰۱۱ اشغالگران را تحقیر واخراج کرد معروف است و می تواند از نو اشغالگر را شکست داده و به حضور اشغالگران، جنایت ها و نقض های مداوم حاکمیت و امنیت عراق پایان دهد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری تظاهرات حمایت و دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازجمعه فردا خبر داد.

محمودی با اشاره به شهادت شهدای کنسولگری ایران در سوریه طی حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل گفت: این اقدام، تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود و مردم مطالبه پاسخ به این جنایت را داشتند و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، عنوان کرد: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان «جمعه‌های خشم» ادامه دارد دست به تظاهرات خواهند زد.

وی افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081478

دیگر خبرها

  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل
  • «صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • اشغالگران تلاش دارند بیت‌حانون و شرق جبالیا را تخلیه کنند
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت