Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال  گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون فوتبال، ۲۵ بازیکن به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتسال بانوان دعوت شدند که نساء احدی از گیلان نیز جزء دعوت شدگان است.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال، نساء احدی ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان از روز چهارم بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال در تهران در  مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران به مدت چهار روز در تهران ادامه می یابد که در این مدت، ملی پوش شایسته گیلانی به همراه سایر اردونشینان ، مراحل آمادگی و تمرینات خود را زیر نظر  شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انجام می دهد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان ادامه داد: ملی پوشان پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی، اوایل اسفند ماه سال جاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال بانوان روسیه در تهران برگزار خواهند کرد که امیدواریم نساء احدی با درخشش در اردو، به عضویت تیم ملی درآید تا به همراه این تیم مقابل روسیه قرار گیرد. 

وهابی خاطرنشان کرد:  پیش از این، نساء احدی و سمانه لطفی از گیلان در اردوهای قبلی تیم ملی فوتسال بانوان کشور حضور داشتند که با اعلام کادر فنی این تیم، فقط نساء  احدی به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شد.

برچسب‌ها فوتسال ورزش گیلان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال ورزش گیلان بانوان فوتسال ورزش گیلان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی

ایسنا/گیلان مدر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۲ این شرکت سوخت ۱۱ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در استان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند را تامین کرد.

مجتبی شکوری امروز پنجم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۵۶ لیتر نفت سفید در سطح استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گیلان سوخت ۱۱ هزار خانوار فاقد گاز طبیعی را تامین می‌کند.

وی با بان اینکه از این مقدار نفت سفید توزیع شده در استان، ۱۱ میلیون و ۱۵۶ هزار لیتر برای مناطق سخت گذر و کوهستانی ارسال شده است، افزود: هفت میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۵۶ لیتر نیز برای خانوارهای عادی و فصلی ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان تصریح کرد: در سال گذشته برای هر خانوار فاقد گاز طبیعی ساکن در مناطق سخت گذر، ۱۱ سهمیه معادل ۲۳۱۰ لیتر و برای هر خانوار ساکن عادی ۱۰ سهمیه معادل ۲۱۰۰ لیتر و برای هر خانوار فصلی سه سهمیه معادل ۶۳۰ لیتر تخصیص و تحویل شده است.

شکوری خاطرنشان کرد: از این تعداد خانوار گیلانی مصرف‌کننده نفت سفید، ۵۰ درصد در مناطق عادی و ۴۵ درصد در مناطق سخت گذر سکونت دارند و مابقی مربوط به ساکنان مناطق فصلی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان