Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:28:08 GMT

۲ تندیس شهید سلیمانی در دامغان نصب می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۱۹۲

۲ تندیس شهید سلیمانی در دامغان نصب می‌شود

مسلم نصرتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۲ تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در بلواری که به تازگی به نام شهید سلیمانی در شهر دامغان مزین شد، نصب می‌شود.

وی اضافه کرد: ساخت این تندیس ها هم‌اکنون توسط هنرمندان مجسمه ساز آغاز شده است.

نصرتی اظهار داشت: یک تندیس‌ در ابتدای بلوار واقع در میدان جانباز و تندیس دیگر در انتهای بلوار شهید سلیمانی، واقع در میدان مزین به نام این شهید، نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به لطف خدا در صورت اتمام ساخت، این تندیس در اولین فرصت قبل از پایان سال جاری نصب می‌شود.

نصرتی ادامه داد: بنا به پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر دامغان، بلوار حدفاصل میدان ساعت تا میدان دانشجو که در گذشته به نام بلوار چشمه علی معروف بود، اکنون به نام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده است.

شهردار دامغان گفت: شهید سلیمانی مرد بی نظیر و اسوه غیرت و مقاومت بود که باید یاد و خاطره این شهید را همواره زنده نگهداشت.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

برچسب‌ها شهرداری دامغان دامغان قاسم سلیمانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری دامغان دامغان قاسم سلیمانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری دامغان دامغان قاسم سلیمانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کنگره ملی شعر سردار دل‌ها با هدف گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مجید منادی افزود: پس از فراخوان این کنگره ادبی آثار مختلفی از شاعران سراسر کشور با موضوع شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، فلسطین و مظلومیت مردم غزه به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین در چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها   بخش ویژه‌ای در موضوع  غزه اختصاص یافته است و شاعران به خوانش آثار خود در خصوص مظلومیت مردم غزه می‌پردازند.

چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها به میزبانی شهرستان شوشتر روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • شاعران از وعده صادق گفتند/ وارث انگشتر سرخ سلیمانیم
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به میدان مشخص شد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها