Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سه سال پیش ساختمان پلاسکو پس از آتش سوزی فرو ریخت.

این اتفاق منجر به ورشکستگی کسبه پلاسکو و سرگردانی آنها به دلیل نداشتن محل کسب شد.

کسبه پلاسکو با مساعدت‌های صورت گرفته در پاساژهای شهر تهران مشغول کاسبی هستند، اما به دنبال بازگشت به پلاسکو هستند.

مسئولان اعلام کرده‌اند پلاسکوی جدید در نیمه دوم سال آینده به صاحبان آن تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: لحظه فرو ریختن ساختمان پلاسکو + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساختمان پلاسکو بنیاد مستضعفان کسبه پلاسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرص ورزش هم اختراع شد؛ خداحافظی با باشگاه و عرق ریختن

 فعالیت بدنی برای شما عالی است. در واقع، ورزش یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای بدن خود انجام دهید. متأسفانه، با برنامه‌های پر مشغله ما، همیشه فرصتی برای ورزش کردن نداریم و این می‌تواند روند کاهش وزن ما را بسیار دشوار کند.   با این حال، این موضوع ممکن است به زودی به تاریخ بپیوندد؛ زیرا محققان در حال کار روی یک «قرص ورزش» هستند که می‌تواند انقلابی در نحوه کاهش وزن افراد ایجاد کند.

به گزارش گجت نیوز، تحقیقات قبلی در مورد قرص‌های ورزشی را دیده‌ایم که می‌توانند به تقویت برخی از سیگنال‌های مغزی مشابه با ورزش کمک کنند. در حالی که این قرص‌ها برای بیماران در معرض خطر که به برخی از مزایای ورزش بدون نیاز به انجام فیزیکی آن نیاز دارند عالی هستند، اما در واقع اثرات فیزیکی ورزش را تقلید نمی‌کنند.

در حالی که قرص‌های ورزشی قبلی تنها روی سیگنال‌های مغزی کار می‌کردند، این محصول جدید (حداقل در سلول های جونده) بر سلول‌های عضلانی نیز تاثیر می‌گذارد.

این قرص جدید می‌تواند راهی را برای درمان بیماری‌هایی مانند آتروفی عضلانی و سایر شرایط پزشکی که در آنها نیاز به تحریک واقعی عضلات وجود دارد را در اختیار دانشمندان و پزشکان ارائه دهد. همچنین در صورت تأیید این روش، می‌تواند مثل داروهای دیگری مانند «وگوی» عمل کند که در حال حاضر برای کمک به درمان چاقی و کاهش وزن استفاده می‌شود.

قرص ورزش، جایگزین باشگاه رفتن نمی‌شود!

البته این قرص به‌طور کامل جایگزین تمرینات ورزشی نخواهد شد. همانطور که محققان پروژه می‌گویند، هیچ راهی برای جایگزینی ورزش وجود ندارد؛ چرا که اهمیت ورزش بیش از هر چیز دیگری است. با این حال، قرصی مانند این به طور بالقوه می‌تواند تأثیر ورزش را بر بدن شما افزایش دهد و کار را برای افرادی که در تلاش برای رسیدن به اهداف دلخواه خود در ورزش هستند، آسان‌تر کند.

محققان این هفته در انجمن شیمی آمریکا (ACS) درباره تحقیقات خود روی قرص ورزش به گفتگو پرداختند. اگر تحقیقات روی این قرص ادامه یابد، می‌تواند کاربردهای زیادی داشته باشد، به خصوص در مواردی که بیمار به طور کامل قادر به ورزش کردن نیست. این قرص می‌تواند به کاهش آتروفی عضلانی و همچنین به ضعف ناشی از افزایش سن، سرطان و سایر بیماری‌ها کمک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در بالتیمور
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ببینید | لحظات وحشتناک فرو ریختن پل رانسیس اسکات در آمریکا
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • گلایه کسبه از یکطرفه شدن محور هراز در محدوده «مبارک آباد»
  • فیلم/ اشک ریختن وینیسیوس پس از سوالات نژادپرستانه
  • قرص ورزش هم اختراع شد؛ خداحافظی با باشگاه و عرق ریختن