Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:45:01 GMT

تعداد تیم‌های خارجی مسابقات جام تختی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۳۵۰

تعداد تیم‌های خارجی مسابقات جام تختی افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای ۳ و ۴ بهمن ماه در سالن شهید دستغیب شهر شیراز برگزار می شود. پیش از این اعلام شده بود این دوره از مسابقات با حضور سه تیم خارجی برگزار خواهد شد و فدراسیون کشتی در تلاش است تا تعداد تیمهای خارجی را افزایش دهد.

در همین راستا تعداد تیم های خارجی به پنج تیم رسید تا این مسابقات با حضور کشتی‌گیرانی از کشورهای قرقیزستان، قزاقستان، روسیه، ارمنستان و تاجیکستان و نفرات مطرح و عنواندار داخلی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4831106 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: جام تختی تورنمنت بين المللي کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان یحیی گل محمدی جام تختی والیبال رقابتهای انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون عمرانی فرماندار بردسکن  در شورای ورزشی شهرستان بردسکن بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی بر هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات تاکید کرد.

 علی حاجی نژاد  با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت یکی عرصه‌هایی که که مردم همواره پای کار هستند بحث ورزشی است و هیئت‌های ورزشی به صورت مردمی زیر نظر اداره ورزش جوانان اداره می‌شود.

معاون فرماندار بردسکن با بیان اینکه دولت و مردم همواره در کنار هم بوده‌اند گفت برای جبران عقب ماندگی‌ها در بخش‌های مختلف کشور نیازمند مشارکت مردم است که امید است فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند. 

 رضا غلامی زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن  نیز در این جلسه گفت: این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم از شهرستان‌های استان به مدت یک روز در سالن ورزشی کوثر مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی شهرستان بردسکن برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • حضور تیم های خارجی در مسابقات کوراش اسفراین