Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:58:27 GMT

مرتنس به دنبال تمدید قرارداد با ناپولی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۳۷۵

مرتنس به دنبال تمدید قرارداد با ناپولی

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال ناپولی قصد دارد قراردادش را با این باشگاه ایتالیایی تمدید کند. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دریس مرتنیس که پیش از این شایعه شده بود قصد جدایی از ناپولی را دارد، اکنون به این باشگاه برای تمدید قراردادش چراغ سبز نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»، این مهاجم بلژیکی به مدیران باشگاه ناپولی سیگنال داده که برای تمدید قراردادش با این باشگاه مشکلی ندارد. هنوز طرفین تصمیمی نگرفته‌اند، اما در حال مذاکره با یکدیگر هستند.

قرارداد کنونی مرتنس 32 ساله با ناپولی تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و پیش از این از تیم‌هایی همچون آرسنال، اینتر، یوونتوس و بوروسیا دورتموند به عنوان مقاصد احتمالی بعدی وی یاد شده بود. این هافبک بلژیکی که در سال 2013 از پی‌اس‌وی آیندهوون به ناپولی پیوست، تاکنون در 300 بازی برای آبی‌پوشان ناپل به میدان رفته و موفق شده 118 گل به ثمر برساند.

او که چندی پیش از رکورد 115 گل دیه‌گو مارادونا با پیراهن ناپولی گذشت، در حال حاضر با 118 گل‌زده دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه ایتالیایی به شمار می‌رود و تنها سه گل دیگر برای رسیدن به رکورد 121 گل مارک هامشیک نیاز دارد.

دورتموند علاقه‌مند به جذب مرتنسدلورنتیس: مرتنس نمی‌تواند به تیم‌های ایتالیایی ملحق شود

مرتنس این فصل هم عملکرد بدی در ترکیب ناپولی نداشته و در 22 بازی از رقابت‌های مختلف که برای این تیم به میدان رفته، آمار 9 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می‌کند.

سرمربی برزیلی در هفته‌های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می‌کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد، اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می‌کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام، اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه‌ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی‌های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم، اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم، اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیز‌ها را درگیر می‌کند.

در واقع به نظر می‌رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می‌تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس