Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن خارجی حاضر در لیگ امارات با دریافت تابعیت این کشور قصد دارند پیراهن تیم ملی امارات را برتن کنند. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سباستین تیگالی مهاجم 35 ساله آرژانتینی باشگاه الوحده و کایو کانیدوی برزیلی مهاجم 28 ساله العین با دریافت گذرنامه اماراتی می‌توانند تیم ملی فوتبال این کشور را در رقابت‌های پیش روی همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن قرار است در ادامه مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی 2022، مقابل تیم ملی مالزی برای نخستین بار پیراهن تیم ملی امارات را بر تن کنند.

کایو مهاجم سابق باشگاه های بوتافوگو و اینترناسیونال برزیل در ابتدای فصل جاری با قرارداد 6 میلیون دلاری به العین پیوسته بود و با توجه به نیاز خط حمله تیم ملی امارات خیلی زود برای حضور در این تیم موفق به دریافت ملیت اماراتی شده است. تیگالی مهاجم آرژانتینی الوحده هم با 9 گل زده در این فصل دومین گل زن موفق لیگ امارات است و البته پیوستن این بازیکن به تیم ملی امارات در سن 35 سالگی تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.

العین امارات؛ باشگاهی عجیب در فوتبال آسیا/ شفر و دالیچ؛ رکوردشکنان تیم بی‌ثبات

انتهای پیام/

R1015150/P/S27,3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال امارات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال امارات فدراسیون فوتبال امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ سعید عزت‌اللهی هافبک گیلانی شباب الاهلی در نیمه نخست مقابل النصر دبی از هفته نوزدهم رقابت‌های ادنوک لیگ موفق به گلزنی شد.
تیم النصر دبی در دقیقه ۹ از شباب الاهی پیش افتاد و عزت اللهی در دقیقه ۱۳ روی یک پرتاب اوت با یک شوت سرضرب به شکلی تماشایی بازی را به تساوی کشاند تا یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ امارات را به نام خود بزند.
نکته جالب اینکه عزت الهی در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، اما به شکلی جالب روی گل‌های تیمش اثرگذار بوده و توانسته خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان شباب الاهی مطرح کند.

دیگر خبرها

  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!