Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایزه «هانس کریستین اندرسن» به عنوان مهم‌ترین جایزه ادبیات و کودک و نوجوان، فرهاد حسن‌زاده نویسنده ایرانی را در فهرست نامزدهای نهایی سال ۲۰۲۰ خود قرار داد.

به گزارش ایمنا به نقل از انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) که مسئول برگزاری جایزه ادبی «هانس کریستین اندرسن» است، فهرست شش نامزد نهایی سال ۲۰۲۰ خود را اعلام کرد و فرهاد حسن‌زاده به نمایندگی از ایران در کنار «ماریا کریستینا راموس» از آرژانتین، «بارت مویرت» (بلژیک)، «ماری اودِ-موغای» از فرانسه، «پیتر اسوتینا» از اسلوونی و «ژاکین وودسون» در این فهرست قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش تصویرگری آثار ادبی کودک و نوجوان نیز «ایزابل آرسنو» از کانادا، «سیزو تاشیما» از ژاپن، «سیلویا ویو» از هلند، «ایونا شیلوسکا» از لهستان، «النا اودریوزولا» از اسپانیا و «آلبرتین» از سوئیس به جمع شش نامزد نهایی راه یافته‌اند. 

هیات داوران ۱۰ نفره جایزه «هانس کریستین اندرسن»  که به نوبل کوچک هم معروف است، نامزدهای نهایی این جایزه را از میان ۳۴ نویسنده و ۳۶ تصویرگری انتخاب کرده‌اند که در فهرست نامزدهای اولیه قرار گرفته‌ بودند. 

برندگان نهایی بخش نویسندگی و تصویرگری جایزه ادبی «هانس کریستین اندرسن» روز ۳۰ مارس ۲۰۲۰ (۱۱ فروردین) و در نشست مطبوعاتی فتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بلونیا در ایتالیا معرفی می‌شوند. 

کد خبر 406756

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ادبیات ادبیات کودک و نوجوان جایزه بین المللی فرهاد حسن زاده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟